Βελτίωσε τις επιδόσεις της η ελληνική βιομηχανία επισκευής πλοίων το 2019, σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή.
Ειδικότερα, ο αριθμός των επισκευασθέντων πλοίων το 2019 ανήλθε στα 584 με ολική χωρητικότητα 6.862.732 ΚΟΧ (Κόροι Ολικής Χωρητικότητας), σημειώνοντας αύξηση 7,9% στον αριθμό των πλοίων και 20,9% στην ολική χωρητικότητα εν συγκρίσει με το 2018.
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του 2018 προς το 2017, σημειώθηκε αύξηση 21% στον αριθμό των πλοίων και 23,4% στην ολική χωρητικότητα.Να σημειωθεί ότι, ο μεγαλύτερος αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν το 2019 πραγματοποιήθηκε εκτός δεξαμενών.
Συγκεκριμένα, το 67,1% των επισκευασθέντων πλοίων (392 πλοία) ολικής χωρητικότητας 4.726.838 ΚΟΧ επισκευάστηκαν εκτός δεξαμενών και το υπόλοιπο 32,9% των επισκευασθέντων πλοίων (192 πλοία) ολικής χωρητικότητας 2.135.894 ΚΟΧ εντός δεξαμενών.
Ο αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν εκτός δεξαμενών το 2019 παρουσίασε αύξηση 4,3% και η ολική τους χωρητικότητα αύξηση 15,4% σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία έτους 2018.
64 αργούντα εμπορικά πλοία, τα 20 με ελληνική σημαία
Τα πλοία, τα οποία κατά τον περασμένο Δεκέμβριο, βρίσκονταν σε κατάσταση αργίας ανήλθαν σε 64, εκ των οποίων 20 είχαν ελληνική σημαία και 44 ξένη.
Ο συνολικός αριθμός των αργούντων πλοίων μειώθηκε κατά 8,6% και η ολική τους χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 0,4%, τον Δεκέμβριο του 2019.
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση έτους 2018 προς το 2017, είχε παρατηρηθεί αύξηση στον αριθμό των αργούντων πλοίων κατά 7,7% και της ολικής χωρητικότητας κατά 21,7%.Ο αριθμός των αργούντων πλοίων 100 ΚΟΧ και άνω, με ελληνική σημαία σε λιμένες του εσωτερικού μειώθηκε κατά 9,1% και η ολική τους χωρητικότητα κατά 71,4% το έτος 2019 σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του έτους 2018.
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση των ετών 2018 – 2017, είχε παρατηρηθεί μείωση του αριθμού των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία κατά 15,4% και αύξηση της ολικής τους χωρητικότητας κατά 6%.