Επιστρέφει “ασθμαίνοντας” στην κανονικότητα και την επανέναρξη των εμπορευματικών του δραστηριοτήτων το λιμάνι της Βαλένθια, το οποίο αναγκάστηκε να κλείσει λόγω των έντονων βροχοπτώσεων που έπληξαν την Ισπανία την περασμένη εβδομάδα.
Σύμφωνα με το “The Loadstar”, σε περιορισμένη κλίμακα λειτουργούν οι δραστηριότητες στα εμπορευματοκιβώτια στο λιμάνι της Βαλένθια, καθώς εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετά προβλήματα στην ξηρά.
Η Hapag-Lloyd ενημέρωσε τους πελάτες της ότι η βροχή είχε προκαλέσει σημαντική διακοπή στις δραστηριότητές της στο λιμάνι, αλλά πρόσθεσε ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανακτήσει το ρυθμό λειτουργίας της μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες.
«Οι τερματικοί σταθμοί ξεκίνησαν ξανά τις δραστηριότητες τους με μειωμένο προσωπικό, καθώς το κλείσιμο των δρόμων και οι περιορισμοί πρόσβασης συνεχίζουν να επηρεάζουν την περιοχή», αναφέρει η ναυτιλιακή, συμπληρώνοντας ότι «οι αποθήκες στην περιοχή είναι προσωρινά κλειστές λόγω διακοπών ηλεκτρικού ρεύματος και προβλημάτων προσβασιμότητας».
Επίσης, λόγω εκτεταμένων ζημιών στις υποδομές, εξακολούθησαν να υπάρχουν κλειστοί δρόμοι, με αποτέλεσμα τα φορτηγά να είναι ακινητοποιημένα ή να σημειώνουν βραδυπορίες.
Η σιδηροδρομική υποδομή χρειαζόταν επίσης σημαντικές επισκευές, με τη Hapag-Lloyd να αναφέρει ότι: «Νέες σιδηροδρομικές κρατήσεις για εξαγωγικό φορτίο από τη Μαδρίτη στη Βαλένθια βρίσκονται επί του παρόντος σε αναμονή μέχρι να αποκατασταθούν πλήρως οι λειτουργίες».
Να σημειωθεί ότι, η Βαλένθια είναι το 2ο μεγαλύτερο λιμάνι της Ισπανίας, μετά το Algeciras, και το 5ο πιο πολυσύχναστο της Ευρώπης. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, προβλέπεται ότι θα διαχειριστεί περίπου 2,7 εκατ. TEUs στο α’ εξάμηνο του 2024, καταγράφοντας αύξηση 14% σε ετήσια βάση.