Η «ανισορροπία» στο θαλάσσιο εμπόριο «καλά κρατεί». Η συμφόρηση παραμένει στα λιμάνια, οι αρρυθμίες στην εφοδιαστική αλυσίδα συνεχίζονται, τα ναύλα διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα.
Τελευταίο παράδειγμα η MAERSK, η οποία ανακοίνωσε αναθεώρηση των οικονομικών αποτελεσμάτων της.
Το τέταρτο τρίμηνο του έτους και παρά το γεγονός ότι τα φορτία μειώθηκαν 4%, τα ναύλα αυξήθηκαν 80% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Επομένως, η εταιρεία αναμένει έσοδα 18,5 δις δολ. και EBITDA 8 δισ. δολ.
Δεδομένης της ισχυρής απόδοσης το τέταρτο τρίμηνο του 2021, τα προκαταρκτικά στοιχεία για το σύνολο του έτους για το 2021 θα υπερβούν τις προηγούμενες κατευθυντήριες γραμμές.
Πλέον, η εταιρεία αναμένει EBITDA ύψους 24 δισ. δολ. (προηγούμενη πρόβλεψη 22 – 23 δισ. δολ.), και EBIT 19,8 δισ. δολ. (προηγούμενη πρόβλεψη 18 – 19 δισ. δολ.).
Β. Βεγ.