O κολοσσός της ναυτιλίας, η A.P. Moller – Maersk περιόρισε τις εκτιμήσεις του σχετικά με το παγκόσμιο εμπόριο εμπορευματοκιβωτίων, υποδεικνύοντας πως η περιορισμένη ζήτηση συνεχίζει να πλήττει την οικονομική δραστηριότητα, μετά από χρόνια πρωτοφανούς προσφοράς.
Το παγκόσμιο εμπόριο εμπορευματοκιβωτίων θα συρρικνωθεί κατά 4% σε σχέση με τις προηγούμενες εκτιμήσεις για μείωση κατά 2,5%, σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας, αφού δεν υπάρχουν σημάδια ανάκαμψης του όγκου μεταφορών φέτος.
Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 13,0 δισ. USD έναντι 21,7 δισ. USD στο δεύτερο τρίμηνο του 2022, ενώ και η κερδοφορία μειώθηκε στα 2,9 δις από 10,3 δις USD στο δεύτερο τρίμηνο του 2022.
Η Maersk αναμένει EBITDA 9,5 – 11,0 δισ. USD (προηγουμένως 8,0 – 11,0 δισ. USD), EBIT 3,5 – 5,0 δισ. USD (προηγουμένως 2,0 – 5,0 δισ. USD), παρά τις «εξασθενημένες» προοπτικές αγοράς για το δεύτερο εξάμηνο.