Η MSC δίνει πνοή στον προβλήτα Ι του ΟΛΠ. Αυξήθηκαν 121% τα εμπορευματοκιβώτια το α’ εξάμηνο, στα 10,2 εκατ. τα έσοδα.
Της Βάσως Βεγιάζη
Η κίνηση στον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ (προβλήτα Ι) σημείωσε σημαντική αύξηση, εξαιτίας της αύξησης του διακινηθέντος εμπορευματικού έργου της εταιρείας MSC, η οποία, από τον Μάρτιο και μετά, έχει δρομολογήσει (σε εβδομαδιαία βάση) τουλάχιστον 3mother πλοία μεταφοράς φορτίου transshipment.
Ένας επιπλέον παράγοντας που έδωσε περεταίρω ώθηση στον διακινηθέν εμπορευματικό έργο, μέσω του προβλήτα Ι, ήταν οι απεργιακές κινητοποιήσεις (Απρίλιος 2017) του λιμενεργατικού προσωπικού του ανταγωνιστικού μεσογειακού λιμένα Gioia Tauro, που είχε ως αποτέλεσμα την εκτροπή σημαντικών φορτίων στις εγκαταστάσεις του ΟΛΠ.
Ωστόσο, η σημαντική αύξηση της τάξης του 121%, που εμφανίζεται στη διακίνηση φορτίων του ΣΕΜΠΟ, το πρώτο εξάμηνο του 2017, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016, οφείλεται, μεταξύ άλλων, και στις απεργιακές κινητοποίησης του προσωπικού του ΟΛΠ κατά το διάστημα Μαΐου – Ιουνίου 2016.
Πιο συγκεκριμένα, το συνολικό εμπορευματικό έργο του τερματικού σταθμού αυξήθηκε σε περίπου 248.000 TEU’s το α’ εξάμηνο του 2017, από 112.100 TEU’s το αντίστοιχο διάστημα του 2016, γεγονός που αποδίδεται στον υπερδιπλασιασμό του μεταφορικού έργου transshipment από περίπου 81.000 Teu’s σε 208.000 Teu’s, με τα έσοδα να φτάνουν τα 10,2 εκατ., έναντι 5,6 εκατ., εάν και οι ζημιές εμφανίζονται διευρυμένες, λόγω του μεγαλύτερου κόστους πωλήσεων.