Η MSC Cruises υποδέχθηκε περίπου 200 μέλη της ελληνικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας στο κρουαζιερόπλοιο MSC Musica, στο λιμάνι του Πειραιά, σε μια μεγάλη εκδήλωση με την οποία γιόρτασε την έναρξη των δρομολογίων του πλοίου για το καλοκαίρι του 2023 στην Ανατολική Μεσόγειο.
Είναι η δεύτερη φορά που η MSC Cruises επιλέγει την Ελλάδα και ειδικότερα τον Πειραιά ως λιμάνι βάσης για την επιβίβαση των ταξιδιωτών σε πλοίο της και η πρώτη φορά που το MSC Musica έχει τη βάση του στην Ελλάδα.
Το πλοίο θα πραγματοποιήσει 26 ταξίδια επτά διανυκτερεύσεων μεταξύ Μαΐου και Οκτωβρίου από τον Πειραιά για να επισκεφθεί τη Σαντορίνη, το Κουσάντασι της Τουρκίας, τη Χάιφα του Ισραήλ, τη Λεμεσό της Κύπρου και ένα δεύτερο ελληνικό νησί, τη Μύκονο, πριν επιστρέψει στο λιμάνι που εξυπηρετεί την Αθήνα.
Ο Angelo Capurro, εκτελεστικός διευθυντής της MSC Cruises για τις Νέες Αναδυόμενες Αγορές, δήλωσε: «Όταν πέρυσι κάναμε για πρώτη φορά τον Πειραιά βάση για ένα από τα πλοία μας, το MSC Lirica, είχαμε πει ότι για τη θερινή περίοδο του 2023 θα αυξάναμε τη χωρητικότητά μας ώστε να ανταποκριθούμε στην αύξηση της ζήτησης τόσο από τους Έλληνες ταξιδιώτες όσο και από τους διεθνείς επισκέπτες.
Το MSC Musica εκπληρώνει αυτόν τον στόχο και είμαστε πολύ σίγουροι ότι θα έχουμε μια επιτυχημένη σεζόν κρουαζιέρας και ότι θα καλωσορίσουμε πολλούς ταξιδιώτες που αγαπούν την κρουαζιέρα αλλά και πολλούς που θα την ανακαλύψουν για πρώτη φορά».
«Το δρομολόγιο των επτά διανυκτερεύσεων είναι πολύ ελκυστικό τόσο για την εγχώρια αγορά, που μπορεί να εξυπηρετηθεί από το τοπικό λιμάνι, όσο και για ταξιδιώτες από το εξωτερικό που θα επιβιβαστούν στο πλοίο εδώ. Μπορούν όλοι να προσβλέπουν σε μια συναρπαστική και κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα, εκλεκτά εστιατόρια, ψυχαγωγία παγκόσμιας κλάσης, χαλαρωτικά μπαρ και lounge, ψώνια σε μπουτίκ, ένα χαλαρωτικό σπα και κλαμπ για παιδιά, από νήπια έως εφήβους», πρόσθεσε ο ίδιος και κατέληξε: «Υπάρχει, πολύ απλά, κάτι για να απολαύσουν όλοι».
Τα πακέτα «Stay & Cruise» της MSC Cruises, που κυκλοφόρησαν το 2022, θα είναι διαθέσιμα από τον Ιούλιο και θα περιλαμβάνουν την «Athens Experience», με δύο διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων στην πρωτεύουσα και μεταφορές από το αεροδρόμιο στο λιμάνι του Πειραιά για επισκέπτες που πετούν από το εξωτερικό για να επιβιβαστούν στο πλοίο για δρομολόγιο επτά διανυκτερεύσεων.
Η Ανατολική Μεσόγειος θα παίξει σημαντικό ρόλο στο πρόγραμμα δρομολογίων της MSC Cruises για το καλοκαίρι του 2023, με αριθμό-ρεκόρ επτά κρουαζιερόπλοιων να αναπτύσσονται στην περιοχή, εστιάζοντας κυρίως στην Ελλάδα και τα νησιά της.
Το MSC Sinfonia θα επισκεφθεί τον Πειραιά 20 φορές κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, με ταξίδια μεταξύ Ελλάδας, Κροατίας και Ιταλίας, ενώ άλλα πέντε πλοία του στόλου της εταιρείας -τα MSC Armonia, MSC Lirica, MSC Splendida, MSC Opera και MSC Divina- θα επισκέπτονται τα ελληνικά νησιά Κρήτη, Ρόδο, Κεφαλονιά, Μύκονο, Σαντορίνη, Κέρκυρα και Ζάκυνθο καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.
Τέλος, το MSC Poesia θα επισκεφθεί τον Πειραιά το Φθινόπωρο.
Η σημασία της Ελλάδας επισημάνθηκε πρόσφατα από τον εκτελεστικό πρόεδρο της MSC Cruises, Pierfrancesco Vago, στην κεντρική ομιλία του σε συνέδριο στη Θεσσαλονίκη με την ιδιότητά του ως προέδρου της Διεθνούς Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), του μεγαλύτερου συλλογικού φορέα της βιομηχανίας κρουαζιέρας στον κόσμο.
Ο κ. Vago αποκάλυψε ότι ο θετικός οικονομικός αντίκτυπος του τουρισμού κρουαζιέρας στην Ελλάδα ξεπέρασε το 1 δισ. ευρώ και δημιούργησε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας στη χώρα, ενώ εξήγησε ότι τα μεγαλύτερα οικονομικά οφέλη για τους προορισμούς προκύπτουν από το homeporting.
«Στην Ελλάδα σήμερα, τα οικονομικά οφέλη από τους τουρίστες που φτάνουν στις ακτές της χώρας με κρουαζιερόπλοια είναι ήδη υψηλότερα από ό,τι το 2019. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο σπουδαίο έργο των τοπικών αρχών για την αύξηση της δραστηριότητας homeporting στην Ελλάδα», είπε ο κ. Vago.
«Το homeporting φέρνει τα σημαντικότερα οικονομικά οφέλη για οποιονδήποτε προορισμό. Αυξάνει τον χρόνο που περνούν οι τουρίστες στη στεριά, τόσο πριν όσο και μετά την κρουαζιέρα, καθώς και τη ζήτηση για καταλύματα. Υπάρχουν επίσης τα οφέλη των δαπανών των επιβατών κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών, του φαγητού, της ψυχαγωγίας και των αγορών», πρόσθεσε ο ίδιος.
«Κάθε τουρίστας κρουαζιέρας ξοδεύει συνήθως περισσότερα από 400 ευρώ στο λιμάνι επιβίβασης, ενώ το ποσό στα λιμάνια που επισκέπτεται κατά τη διάρκεια του δρομολογίου του πλοίου εκτιμάται ότι είναι τουλάχιστον 100 ευρώ ανά επιβάτη. Οι προμήθειες, η συντήρηση και ο ανεφοδιασμός των πλοίων μας με καύσιμα προσθέτουν, επίσης, περισσότερες θέσεις εργασίας στα λιμάνια βάσης», συμπλήρωσε.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο κ. Vago πρόσθεσε ότι 6 στους 10 ταξιδιώτες κρουαζιέρας επιστρέφουν στη συνέχεια για μεγαλύτερη διαμονή στους προορισμούς που επισκέφθηκαν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, κάτι που δημιουργεί ευκαιρίες για τις τοπικές επιχειρήσεις να αναπτύξουν και να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε νέο, ευρύτερο κοινό.
Και ο κ. Vago κατέληξε: «Η Ελλάδα έχει τώρα μια εξαιρετική ευκαιρία να ενισχύσει τη θέση της ως κόμβος κρουαζιέρας στην περιοχή».