Συνολικά 197 έγγραφα συνεργασίας είχε υπογράψει το Πεκίνο, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας “Μία Ζώνη, Ένας Δρόμος” (Belt and Road), με 137 χώρες και 30 διεθνείς οργανισμούς, ως τα τέλη Οκτωβρίου, σύμφωνα με την αρμόδια επιτροπή για την Εθνική Ανάπτυξη και τις Μεταρρυθμίσεις (NDRC).
Πέρα από τις αναπτυσσόμενες και τις αναπτυγμένες οικονομίες, ένας αριθμός εταιρειών και οικονομικών οργανισμών από τις αναπτυγμένες χώρες συνεργάζονται με την Κίνα, στο πλαίσιο δράσης της αναφερόμενης διεθνούς οικονομικής και εμπορικής πρωτοβουλίας, σύμφωνα με την Μένγκ Γουέι, εκπρόσωπο της επιτροπής.
Το διάστημα Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2019, το εμπόριο της Κίνας με τις χώρες “B&R” ανήλθε σε περίπου 950 δισ. δολ., ενώ οι μη χρηματοοικονομικές άμεσες επενδύσεις στις χώρες αυτές ξεπέρασαν τα 10 δισ. δολ., σύμφωνα με την Μένγκ.
Η κατασκευή του σιδηροδρόμου σε Κίνα-Λάος, σε Κίνα-Ταϊλάνδη, της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τζακάρτας-Μπαντούνγκ και της σιδηροδρομικής γραμμής Ουγγαρίας-Σερβίας προχωρούν με σταθερούς ρυθμούς, ενώ έργα όπως το λιμάνι Γκουάνταρ (Πακιστάν), στο λιμάνι Χαμπάντοτα (Σρι Λάνκα), στο λιμάνι του Πειραιά και το λιμάνι της Χαλίφα (Ντουμπάι) έχουν προχωρήσει ομαλά.
Σύμφωνα με την ίδια, η Κίνα έχει προχωρήσει σε διμερείς συμφωνίες ανταλλαγής νομισμάτων με 20 χώρες B&R, ενώ έχει πραγματοποιήσει ανταλλαγή τεχνογνωσίας σε τομείς όπως, η τεχνολογία, η εκπαίδευση, ο τουρισμός, η «πράσινη ανάπτυξη» κ.ά.