Η Hapag-Lloyd προχώρησε στην παραγγελία έξι νέων πλοίων εμπορευματοκιβωτίων κύριων γραμμών (Ultra Large Container Vessels) χωρητικότητας άνω των 23.500 TEU έκαστο.
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
Η κατασκευή τους ανατέθηκε στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, ενώ υπενθυμίζεται ότι η ναυτιλιακή είχε παραγγείλει 6 πλοία αντίστοιχης χωρητικότητας στα τέλη του 2020, με τον συνολικό αριθμό τους πλέον να φτάνει τα 12.
Τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με υπερσύγχρονο κινητήρα διπλού καυσίμου υψηλής πίεσης, ο οποίος θα λειτουργεί με LNG, ωστόσο θα έχουν επαρκή χωρητικότητα δεξαμενής για να λειτουργούν και με συμβατικά καύσιμα.
Η Hapag-Lloyd εστιάζει στο υγροποιημένο φυσικό αέριο ως μεσοπρόθεσμη λύση, καθώς σκοπεύει να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 15% – 25% και τις εκπομπές διοξειδίου του θείου και σωματιδίων κατά περισσότερο από 90%.
Τα έξι νέα πλοία χρηματοδοτήθηκαν μέσω της έκδοσης “πράσινου δανείου” ύψους 852 εκατ. δολαρίων, διάρκειας 12 ετών, ενώ η πιστωτική διευκόλυνση υποστηρίζεται από την Korea Trade Insurance Corporation (K-SURE).
«Με αυτήν την επένδυση σε πρόσθετα νέα πλοία, θέλουμε να κάνουμε ένα ακόμη βήμα στον συνεχιζόμενο εκσυγχρονισμό του στόλου μας – όσον αφορά τόσο το μέγεθος του πλοίου όσο και τη βιωσιμότητα», τόνισε ο Rolf Habben Jansen, διευθύνων σύμβουλος της Hapag-Lloyd.
Να σημειωθεί ότι, η παράδοση των πλοίων θα ξεκινήσει το 2024, ενώ θα δρομολογηθούν στις διαδρομές Ευρώπης-Άπω Ανατολής.