To αναπτυξιακό πλάνο της Celestyal Cruises, για τη διετία 2016 – 17, ανέπτυξαν στελέχη της, σημειώνοντας ότι η εταιρεία θα πραγματοποιήσει εφέτος 821 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια,παρά τις προκλήσεις και δυσκολίες που δέχεται η ευρύτερη περιοχή.
Της Βάσως Βεγιάζη
Η επιβατική κίνηση αναμένεται να κυμανθεί στα περσινά επίπεδα, ήτοι 122.000, που αντιστοιχούν σε 488.000 διανυκτερεύσεις ξένων επιβατών.
«Είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι για την εφετινή χρονιά, αλλά και για την επόμενη, καθώς διαβλέπουμε θετική τάση και προτίμηση για τη χώρας μας. Η Ελλάδα αποτελεί σταθερά έναν δημοφιλή και αγαπημένο προορισμό για τους ξένους τουρίστες, καθώς έχει να επιδείξει τρομερή φιλοξενία, ιστορία, γαστρονομία και πολιτισμό», σχολίασε ο Πυθαγόρας Νάγος, αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Celestyal Cruises.
Ο κ. Νάγος αναφέρθηκε στους νέους προορισμούς στην Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό. Σε εγχώριο επίπεδο, προστέθηκαν, το 2016, το Ναύπλιο και τα Χανιά, ενώ για το 2017 ηΚάλυμνος, προορισμοί που θα προσεγγίζει το νέο κρουαζιερόπλοιου της εταιρείας Celestyal Nefeli.
Η φετινή παρουσία της Celestyal Cruises στο Αιγαίο επισφραγίζεται και από την συνεχή αναβάθμιση των κρουαζιερόπλοιων, με τις εργασίες ολικής μεταμόρφωσης στο νέο κρουαζιερόπλοιο Celestyal Nefeli και τις εργασίες ανακαίνισης του Celestyal Olympia, που σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο Επιχειρήσεων καπ. Γιώργο Κουμπενά μεταφράζεται σε δαπάνες 26 εκατ. σε ελληνικά ναυπηγεία. Για το 2016, η συνολική συνεισφορά της εταιρείας στο εγχώριο ΑΕΠ υπολογίζεται στα 110 εκατ.
Επιπροσθέτως, η Celestyal Cruises, στη συνεχή προσπάθεια αναβάθμισης της εν πλω εμπειρίας, ανανέωσε την εμφάνισή των πληρωμάτων της, με τη βοήθεια των γνωστών Ελλήνων σχεδιαστών Mi-Ro, Δημήτρη Μαστρόκαλο και Γιάννη Ράπτη.
Σύμφωνα με τον κ. Κουμπενά «στηρίζουμε έμπρακτα τους Έλληνες σχεδιαστές, γι’ αυτό συνεργαστήκαμε με τους MIRO, για το σχεδιασμό περισσότερων από 50 στολών για πολλές και διαφορετικές ειδικότητες του πλοίου».
Η επέκταση στο εξωτερικό
Στο σχεδιασμό της εταιρείας, για το 2017, ανακοινώθηκε έμφαση στην Κούβα, που μετά την τρίτη επιτυχημένη χρονιά, η Celestyal Cruises αποφάσισε παραμονή του κρουαζιερόπλοιουCelestyal Crystal για όλο το χρόνο, καθώς σημειώθηκε εντυπωσιακή αύξηση, με 12.500 επιβάτες, το 2016 (αύξηση 57%), και οι εκτιμήσεις για την επόμενη χρονιά φτάνουν τους 39.000 επιβάτες. Η Celestyal Cruises είναι η μοναδική εταιρεία, που επισκέπτεται συνολικά τέσσερα λιμάνια, ενώ από φέτος θα προσεγγίζει και το λιμάνι Punta Frances.
Επίσης, η Celestyal Cruises ανακοίνωσε ότι, στο πλαίσιο της διεθνούς της ανάπτυξης, επέλεξε τη δραστηριοποίηση με 3ήμερες και 4ήμερες κρουαζιέρες στον Περσικό Κόλπο, με την ονομασία «Live the Authentic Gulf experience», ξεκινώντας από το Νοέμβριο του 2017 έως τα μέσα Μαΐου του 2018, με προορισμούς, όπως το Ντουμπάι και τη Ντόχα.