Ακολουθώντας τις νέες τάσεις της αγοράς, βασικοί «παίκτες» της κρουαζιέρας προχώρησαν στο λανσάρισμα δελεαστικών προσφορών με αφορμή το «Black Friday» και τη «Cyber Monday».
Εταιρείες του χώρου, όπως οι Celestyal Cruises, Princess Cruises, Crystal Cruises, Emerald Waterways, Norwegian Cruise Line και Scenic, προχώρησαν στην έκδοση προσφορών, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στο αγοραστικό κοινό με οικονομικούς τρόπους να ζήσει την εμπειρία του ταξιδιού με κρουαζιερόπλοιο.
Οι κινήσεις αυτές σε κάθε περίπτωση λειτουργούν τονωτικά για την αγορά, καθώς σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ η κρουαζιέρα στη χώρα μας καταγράφει πτωτική πορεία, με τις αφίξεις επιβατών το 2016 να ανέρχονται σε 3,4 εκατ. (αύξηση 28,7%), ωστόσο με βάση τα στοιχεία του 2017 σημειώθηκε πτώση 10,3%.