Η Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS, ανακοίνωσε την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου/κάρτας επιβίβασης (e-ticket/boarding pass) στα δρομολόγια των γραμμών εσωτερικού.
Στόχος της νέας εφαρμογής είναι να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να διευκολύνει τον επιβάτη στις συναλλαγές του και να απλοποιήσει τη διαδικασία επιβίβασης στις μετακινήσεις του με πλοίο.
Η διαδικασία είναι πολύ φιλική και καθόλου χρονοβόρα προς το χρήστη, όπως υποστηρίζει η εταιρεία, καθώς καλείται να χρησιμοποιήσει δύο μοναδικούς κωδικούς που έχει παραλάβει μαζί με το αποδεικτικό της κράτησής του.
Το WEB Check-in και η αποστολή των e-tickets είναι διαθέσιμα 48 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου και διενεργείται αποκλειστικά στην ιστοσελίδα της BLUE STAR FERRIES www.bluestarferries.com και HELLENIC SEAWAYS www.hsw.gr.
Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια μπορούν να αποθηκευτούν σε οποιαδήποτε έξυπνη προσωπική συσκευή (smartphone, tablet κλπ.), στις εφαρμογές Wallet & Passbook για λειτουργικά συστήματα IOS και Android αντίστοιχα, ενώ είναι δυνατή και η εκτύπωση σε χαρτί Α4.
Η επιβίβαση στο πλοίο γίνεται με την απλή επίδειξη του εκτυπωμένου ή ηλεκτρονικού εισιτηρίου/boarding pass συνοδεύοντάς τα με τα απαραίτητα παραστατικά για την ονομαστική τους ταυτοποίηση (ταυτότητα, διαβατήριο, άδεια οδήγησης). Η υλοποίηση της εφαρμογής έγινε από την εταιρεία CRS LIKNOSS.