Στην 37η θέση του κόσμου αναρριχήθηκε το λιμάνι του Πειραιά, σύμφωνα με την παγκόσμια κατάταξη της Lloyd’s List (Global Ports Top 100), έναντι της 38ης θέσης πέρσι και της 44ης το 2016.
ΟΛΠ και Cosco διακίνησαν πέρσι άνω των 4 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων, ενώ και εφέτος η τάση είναι αυξητική, δεδομένου ότι, το πρώτο εξάμηνο, μονάχα η Cosco κατάφερε να αυξήσει κατά 18,4% το διακινούμενο φορτίο.
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ο Πειραιάς κατατάσσεται στην 7η θέση, ενώ στη Μεσόγειο στη 3η και στόχο αποτελεί η κορυφή της Μεσογείου σε έως 2 χρόνια.
Άξιο αναφοράς είναι ότι, με την ολοκλήρωση των έργων στον προβλήτα ΙΙΙ, στις αρχές του 2019, η συνολική χωρητικότητα των προβλητών I, ΙΙ και ΙΙΙ των ΟΛΠ και Cosco θα αυξηθεί σε 7,2 εκατομμύρια κοντέινερς ετησίως, χωρητικότητα η οποία αναμένεται να υπερκαλυφθεί.
«Κάθε εβδομάδα δεκαέξι με δεκαοκτώ εμπορευματικές αμαξοστοιχίες αναχωρούν από τον Πειραιά για την κεντρική και τη δυτική Ευρώπη.
Το πρόγραμμα για τη διασύνδεση των θαλάσσιων και χερσαίων γραμμών Κίνας και Ευρώπης υλοποιείται πλέον και επιδιώκεται η μεταμόρφωση του Πειραιά σε ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα αναδιανομής φορτίου, σε ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα Logistics Services της περιφέρειας», υποστήριξε, πρόσφατα στο ΑΜΠΕ, ο Γενικός Διευθυντής της PCT, Ζανγκ Ανμινγκ, καταδεικνύοντας τις φιλοδοξίες της εταιρείας.