«Για τη Θεσσαλονίκη θα πετύχουμε ακόμα περισσότερα, από όσα πολλά και σημαντικά καταφέραμε στον Πειραιά», υπογράμμισε, σε συνέντευξή του στην «Αγορά», ο υπουργός Ναυτιλίας Θ. Δρίτσας.
Ο υπουργός Ναυτιλίας ανέφερε, σε σχετική ερώτηση, ότι «η πρόοδος της διαγωνιστικής διαδικασίας και για τον Ο.Λ.Θ., είναι δεσμευτική υποχρέωση της Κυβέρνησης, με βάση την περσινή συμφωνία.
Δεν έχουμε σταματήσει ούτε μια στιγμή, τη συστηματική προσπάθεια, ώστε η διαμόρφωση των όρων του διαγωνισμού, να οδηγήσουν σε πολλαπλά οφέλη και εγγυήσεις, για την πόλη, για τους εργαζομένους, για το περιβάλλον, για την οικονομία, για την κοινωνία».
Υπενθυμίζεται ότι για τον ΟΛΘ, κατόπιν σχολίων των υποψήφιων επενδυτών, οι δεσμευτικές προσφορές μετατέθηκαν για τα τέλη Οκτωβρίου, εάν και δεν αποκλείεται και νέα παράταση για τις αρχές του 2017.
Για το 67% του ΟΛΘ δικαίωμα κατάθεσης προσφοράς έχουν τα εξής 8 σχήματα:
APM Terminals,Deutsche Invest Equity Partners, Duferco Particiption Holding, International Container Terminal Services, Mitsui & Co., P&O Steam Navigation Company (DP World), Russian Railways JSC / GEK TERNA καιYilport Holding.