Κανονικά διεξάγεται η τροφοδοσία των γειτονικών χωρών της Ελλάδας, μέσω των πλοίων που αναχωρούν από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ παρά τα προβλήματα που έχουν ανακύψει στις μεταφορές, λόγω του κορωνοϊού, η συνολική διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων δεν έχει – μέχρι στιγμής – επηρεαστεί σημαντικά.
Τα παραπάνω επεσήμανε, μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) Σωτήρης Θεοφάνης, επισημαίνοντας ότι μετά τις 20 Μαρτίου αναμένεται σημαντικότερη πτώση στη διακίνηση, το μέγεθος της οποίας θα εξαρτηθεί από τη διάρκεια και την ένταση των «αρρυθμιών» στις αγορές, εξαιτίας της πανδημίας.
«Προς το παρόν, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων δεν έχει επηρεαστεί σημαντικά. Στο επόμενο διάστημα όμως, και ιδίως μετά τις 20 Μαρτίου, αναμένουμε μεγαλύτερη πτώση, λόγω του λεγόμενου “cascading effect” (σ.σ. αλυσιδωτών επιπτώσεων).
Κι αυτό, γιατί οι επιπτώσεις τέτοιων φαινομένων αρχικά εμφανίζονται στα μεγάλα λιμάνια, που εξυπηρετούν κύριες γραμμές και μετά διαχέονται και στα υπόλοιπα», τόνισε ο κ. Θεοφάνης, χωρίς ωστόσο να δώσει συγκεκριμένα μεγέθη για το ποσοστό στο οποίο θα ανέλθει η μείωση της διακίνησης.
Σχόλια 1