Η πανδημία έχει φέρει μεγάλες διακυμάνσεις στο θαλάσσιο εμπόριο. Μπορεί την πρώτη περίοδο εκδήλωσης της πανδημίας να παρουσιάστηκε το φαινόμενο των κενών εμπορευματοκιβωτίων και της μειωμένης χωρητικότητας, ωστόσο προς τα τέλη του 2020 και έως σήμερα η κατάσταση έχει αντιστραφεί πλήρως: αύξηση ναύλων και «δυσεύρετα» πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με την Alphaliner, τα μερίδια αγοράς στους liners έχουν διαμορφωθεί ως εξής:
Στην 1η θέση είναι η MAERSK με 16,8%, δεύτερη η MSC με 16,2%, τρίτη πέρασε η CMA – CGM με 12,5% και τέταρτη η Cosco με 12,3%.