Την ένταξη στο «πακέτο Γιούνκερ» 42 έργων, ύψους σχεδόν 6 δισ. ευρώ, ενέκρινε το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥ.Σ.ΟΙ.Π.).
Στο τομέα της ναυτιλίας, προτάθηκε η επέκταση της χρήσης εναλλακτικών μορφών στην επιβατηγό ναυτιλία, με τη δημιουργία σταθμών ανεφοδιασμού με αέριο, ύψους 500 εκατ.
Η χρήση LNG θα συμβάλλει στη μείωση του λειτουργικού κόστους της ακτοπλοΐας,βοηθώντας παράλληλα, στην εναρμόνιση, με την ευρωπαϊκή στρατηγική, για μείωση της εκπομπής ρύπων και χρήση φιλικών καυσίμων προς το περιβάλλον.
Από την άλλη πλευρά, στελέχη ακτοπλοϊκών εταιρειών επισημαίνουν ότι η μετατροπή των πλοίων, για τη χρησιμοποίηση LNG, είναι δαπανηρή, πέρα από το γεγονός ότι οι τιμές καυσίμων έχουν μειωθεί αρκετά, σε σχέση με παλαιότερα έτη.
Πάντως, η χρήση LNG στην ακτοπλοΐα είχε ακουστεί και επί υπουργίας Μ. Βαρβιτσιώτη το 2014. Μάλιστα, τότε είχε πραγματοποιηθεί σύσκεψη, με φορείς της ακτοπλοΐας και εκπροσώπους από την Τράπεζα Πειραιώς, τον ΟΛΘ, του ΕΜΠ, της Poseidon Med, της Qatar Energy και του Ομίλου Κοπελούζου.