Μετά τον ΟΛΠ και τον ΟΛΘ, το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης εικάζεται ότι θα είναι το επόμενο που θα παραχωρηθεί σε ιδιώτες,
Τους βασικούς άξονες του business plan του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης (ΟΛΑ), καθώς και τα προσδοκώμενα οικονομικά οφέλη παρουσίασαν στελέχη της μελετητικής εταιρείας Planning στην Αλεξανδρούπολη.
Οι εμπορευματικές μεταφορές και τα logistics αποτελούν τον πρώτο πυλώνα, σύμφωνα με τον κ. Στ. Ανδριανόπουλο της Planning.
Αφενός, γιατί τόσο το λιμάνι, όσο και το σιδηροδρομικό δίκτυο δίνουν τη δυνατότητα παράκαμψης του διάπλου του Βοσπόρου – και ως εκ τούτου η μεταφορά φορτίων γίνεται σε πολύ πιο σύντομο χρονικό διάστημα και με χαμηλότερο κόστος – αφετέρου, γιατί υπάρχει προβλήτα «μοναδική αυτού του μεγέθους και έτοιμη στην Ελλάδα».
Ωστόσο, η ανάγκη περαιτέρω ανάπτυξης των σιδηροδρομικών υποδομών συνιστά το μειονέκτημα που καλείται να αντιμετωπίσει ο ΟΛΑ.
Επίσης, τo business plan εστιάζει στην κατασκευή μαρίνας ελλιμενισμού γιοτ και περιοχής αναψυχής, όπου σήμερα λειτουργεί το λούνα παρκ της πόλης.
Σύμφωνα με στελέχη του ΟΛΑ, τα οποία εκτιμούν ότι το φθινόπωρο θα προκηρυχτούν οι διαγωνισμοί για την παραχώρηση δραστηριοτήτων, έχει εκδηλωθεί επενδυτικό ενδιαφέρον από Κίνα, Ρωσία, ΗΠΑ και Αραβική Χερσόνησο.