Στα 447 ανήλθε ο αριθμός των επισκευασθέντων πλοίων, με ολική χωρητικότητα 4.599.872 ΚΟΧ (Κόροι Ολικής Χωρητικότητας), το 2017 σημειώνοντας αύξηση 0,4% στον αριθμό των πλοίων και μείωση 10,4% στην ολική χωρητικότητα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, σημειώθηκε μείωση 13,8% στον αριθμό των πλοίων και 13,8% στην ολική χωρητικότητα εν συγκρίσει του 2016 σε σχέση με το 2015.
Ο μεγαλύτερος αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν το 2017 πραγματοποιήθηκε εκτός δεξαμενών.
Συγκεκριμένα, το 74,9% των επισκευασθέντων πλοίων (335 πλοία) ολικής χωρητικότητας 3.906.416 ΚΟΧ επισκευάστηκαν εκτός δεξαμενών και το υπόλοιπο 25,1% των επισκευασθέντων πλοίων (112 πλοία) ολικής χωρητικότητας 693.456 ΚΟΧ εντός δεξαμενών.
Αύξηση παρατηρήθηκε στον αριθμό των πλοίων που επισκευάστηκαν εκτός δεξαμενών κατά 4% ενώ στην ολική χωρητικότητα παρατηρήθηκε μείωση κατά 1,2% κατά το έτος 2017 σε σχέση με το 2016.
Οι επισκευές εντός δεξαμενών σημείωσαν μεγαλύτερη μείωση, συγκεκριμένα 8,9% στον αριθμό των πλοίων και 41,1% στην ολική χωρητικότητα.
58 πλοία σε αργία το 2017
Πενηνταοχτώ ήταν τα πλοία (100 κόρων και άνω), που τέθηκαν το 2017 σε αργία σε ελληνικούς λιμένες, σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας.
Εξ αυτών τα 26 είχαν ελληνική σημαία και τα 32 ξένη, ενώ ο συνολικός αριθμός μειώθηκε κατά 28,4% και η ολική χωρητικότητα κατά 32,3%, σε σχέση με το 2016. Το αντίστοιχο διάστημα 2016- 2015 είχε παρατηρηθεί αύξηση στον αριθμό αργούντων πλοίων κατά 58,8% και της ολικής χωρητικότητας κατά 115,4%.
Σύμφωνα επίσης με την Αρχή, ο αριθμός των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία μειώθηκε κατά 21,2% και η ολική χωρητικότητά τους κατά 50,2% σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του 2016.
Την περίοδο 2016- 2015 είχε παρατηρηθεί αύξηση του αριθμού των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία κατά 22,2% και της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 64,9%.