Στη ριζική αναδιοργάνωση των δρομολογίων της στην Αδριατική, μετά τις νέες συνθήκες στην αγορά που έφερε η πανδημία του Covid-19, στοχεύει ο όμιλος Grimaldi.
Στόχος του ιταλικού ομίλου είναι ο διαχωρισμός της γραμμής Αγκόνα-Ηγουμενίτσα-Πάτρα σε δύο, μία από το ιταλικό λιμάνι προς την Ηγουμενίτσα και μια προς την Πάτρα, «μειώνοντας σημαντικά τον κίνδυνο καθυστερήσεων, ενώ οι επιβάτες θα επωφεληθούν από πιο άνετες ώρες αναχώρησης και άφιξης», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Παράλληλα, τονίζεται ότι «ενώ επικεντρώνεται στην παρουσία του στην Αγκόνα, ο όμιλος Grimaldi αποφάσισε να σταματήσει την παροχή υπηρεσίας για επιβάτες από τη Βενετία στην Ελλάδα. Επίσης, κατάργησε τη γραμμή Μπρίντιζι – Πάτρα, αφήνοντας μόνο ένα πλοία στη γραμμή νότιας Ιταλίας – Ηγουμενίτσας.
Συνολικά, ο αριθμός των πλοίων Grimaldi που δρομολογούνται μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας παραμένει ο ίδιος, δηλαδή 5 πλοία ro / pax και 2 πλοία ro / ro. Ωστόσο, υπήρξε μείωση της συνολικής προσφερόμενης χωρητικότητας κατά 2.000 γραμμικά μέτρα για οχήματα και κατά 200 καμπίνες επιβατών».
Μέσω αυτής της κίνησης, ο όμιλος Grimaldi δηλώνει ότι «επιβεβαιώνει τη στρατηγική του να ανταγωνίζεται με σοβαρό και υπεύθυνο τρόπο, μερικές φορές αφαιρώντας χωρητικότητα, εάν είναι απαραίτητο, αλλά πάντα στοχεύοντας στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στους πελάτες του».
Αναφερόμενος στο θέμα των γραμμών Πειραιά-Κρήτη, ο ιταλικός όμιλος τονίζει ότι «ενώ η Minoan Lines αναπτύσσει επί του παρόντος 3 πλοία ro / pax, η ανταγωνιστική κοινοπραξία συνεχίζει να λειτουργεί με 4 πλοία στις ίδιες διαδρομές, αν και γνωρίζοντας ότι η αγορά, ειδικά στους επιβάτες, δεν δικαιολογεί την ανάπτυξη τέτοιου αριθμού πλοίων».
Καταλήγοντας, ο όμιλος επισημαίνει ότι «ήταν πάντα πεπεισμένος ότι οι διαδρομές Πειραιά-Κρήτη μπορούν να εξυπηρετηθούν επαρκώς με 6 πλοία ro / pax, 3 από τα οποία λειτουργούν από την Minoan Lines, μια εταιρεία που εδρεύει στο Ηράκλειο και τα υπόλοιπα τρία από άλλους “παίκτες”».