Παρά την ετήσια μείωση των ναύλων στις κύριες γραμμές από την Κίνα, η οποία, από την κορύφωση στις αρχές του 2022, έπεσε σήμερα σε επίπεδα σχεδόν πριν από την πανδημία, η χρονιά που πέρασε αποδείχθηκε αρκετά επικερδής για τους liners, όπως αναφέρει σε διαδικτυακή ανάρτηση η Alphaliner.
«Τα σταθερά επιτόκια συμβολαίου και η ισχυρή διατλαντική αγορά βοήθησαν τους φορείς να παραμείνουν κερδοφόροι.
Πολλές εταιρείες κατέβαλαν προσπάθεια να επεκτείνουν τους στόλους τους για να εκμεταλλευτούν πλήρως την ασυνήθιστα ισχυρή αγορά. Ωστόσο, η σύγκριση των κορυφαίων 12 carriers, από έτος σε έτος, δείχνει σημαντικές αποκλίσεις μεταξύ των «κερδισμένων» και «χαμένων».
Αφού αύξησε τη χωρητικότητα του στόλου της κατά 411.000 teu slots (+10,7%) το 2021, η MSC ήταν και πάλι η πιο “επεκτατική” μεταξύ των μεγάλων ναυτιλιακών εταιρειών πέρυσι, προσθέτοντας άλλα 321.500 teu (+7,5%)», επισημαίνεται.