Στη δημιουργία και 3ου dry port (χερσαίο λιμάνι) στα Βαλκάνια προσανατολίζεται ο ΟΛΘ, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στην κάμερα του metaforespress.gr και στο πλαίσιο της 86ης ΔΕΘ, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΘ, Αθανάσιος Λιάγκος.
Ο κ. Λιάγκος σχολίασε ότι «οι συνδυασμένες μεταφορές αποτελούν το μέλλον», τονίζοντας ότι ο ΟΛΘ θα δημιουργήσει και τρίτο dry port στα Βαλκάνια, στη Βόρεια Μακεδονία.
«Ανοίξαμε το πρώτο dry port στη Σόφια της Βουλγαρίας, όπου γίνεται διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στη Βουλγαρία.
Προχωρώντας το αναπτυξιακό σχέδιο του ΟΛΘ, εγκαινιάσαμε το δεύτερο dry port στην περιοχή Νις της Σερβίας.
Αυτή τη στιγμή διασυνδέουμε τη Θεσσαλονίκη με Βουλγαρία και Σερβία, αλλά και τις δύο βαλκάνιες χώρες μεταξύ τους.
Επόμενος στόχος είναι η Βόρεια Μακεδονία, για να συμπληρώσουμε ένα «τρίγωνο μεταφορών» στη Διαβαλκανική», ανέφερε ο κ. Λιάγκος.
«Το μέλλον ανήκει μόνο στις συνδυασμένες μεταφορές και θα πρέπει τρένα –αυτοκινητόδρομοι – σιδηρόδρομοι – λιμάνια – logistics centers να εκσυγχρονιστούν όλα μαζί ταυτόχρονα, έτσι ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες», συμπλήρωσε.
*Οι δηλώσεις του κ. Αθ. Λιάγκου από το 03:55, για την καλύτερη περιήγησή σας πατήστε “Παρακολούθηση στο Youtube”
Σχετικά με τα επενδυτικά πλάνα του ΟΛΘ, πριν από λίγες ημέρες εγκαινιάστηκαν δυο νέες γερανογέφυρες στον προβλήτα 6, οι οποίοι παρέχουν τη δυνατότητα απευθείας εξυπηρέτησης πλοίων κύριων γραμμών, χωρητικότητας έως 14.000 TEU (New Panamax), συμβάλλοντας σημαντικά στην προσέλκυση νέων γραμμών.
Τέλος, πριν από λίγες ημέρες, ψηφίστηκε στη Βουλή η τροποποιημένη σύμβαση παραχώρησης του ΟΛΘ, η οποία «απελευθερώνει» τις επενδύσεις για την επέκταση του προβλήτα 6.