Αποζημίωση 740 ευρώ δόθηκε σε επιβάτη για απώλεια αποσκευής σε ακτοπλοϊκό ταξίδι, έπειτα από παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή.
Ειδικότερα, γυναίκα υπέβαλε αναφορά στην ανεξάρτητη αρχή του Συνηγόρου του Καταναλωτή σε βάρος ακτοπλοϊκής εταιρείας, η οποία αρχικά αρνήθηκε να την αποζημιώσει για την απώλεια της αποσκευής της.
Όπως υποστήριξε, κατά το ταξίδι της με πλοίο από Χανιά προς Πειραιά, παρέδωσε δύο αποσκευές, λαμβάνοντας και σχετική απόδειξη.
Κατά την άφιξή της όμως στον Πειραιά και την παραλαβή των αποσκευών της, διαπίστωσε ότι η μία από αυτές είχε χαθεί. Επικοινώνησε άμεσα με την εταιρεία, η οποία της ζήτησε να περιμένει για δέκα ημέρες.
Στη συνέχεια, δέχθηκε τηλέφωνο από συνεπιβάτη, ο οποίος της δήλωσε ότι, εκ παραδρομής πήρε την αποσκευή της και ήδη βρισκόταν στο εξωτερικό, ενώ υποσχέθηκε να της την παραδώσει σε 10 ημέρες, όταν θα επέστρεφε στην Ελλάδα.
Ωστόσο, μετά την παρέλευση των δέκα ημερών δεν είχε κανένα νέο του, ενώ στο τηλέφωνο επικοινωνίας που είχε δεν απαντούσε κανείς στις κλήσεις της. Η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι δεν φέρει καμία ευθύνη, από τη στιγμή που η αποσκευή είχε εντοπιστεί.
Η αναπληρώτρια Συνήγορος, Αθηνά Κοντογιάννη, επισήμανε στην ακτοπλοϊκή εταιρεία ότι είναι υπεύθυνη για την αποσκευή, καθώς χάθηκε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Συνεπώς, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και, συγκεκριμένα, με το άρθρο 8 της Διεθνούς Σύμβασης των Αθηνών, υποχρεούται σε καταβολή της προβλεπόμενης αποζημίωσης. Η εταιρεία προχώρησε τελικά στην καταβολή της αποζημίωσης στην επιβάτη.