Ειλημμένη θεωρείται η απόφαση του ΟΛΘ περί εισόδου στο εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του metaforespress.gr.
Του Φώτη Φωτεινού
H είσοδος του ΟΛΘ θα συντελεστεί, είτε μέσω ίδρυσης σιδηροδρομικής εταιρείας, είτε μέσω συνεργασίας με σιδηροδρομική εταιρεία που διαθέτει ευρωπαϊκή άδεια, με τη δεύτερη επιλογή να συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες.
Ήδη ο ΟΛΘ έχει δεχθεί σχετικές οχλήσεις και μόλις ωριμάσουν οι συνθήκες, θα δημοσιοποιήσει τα αποτελέσματα των συζητήσεών του.
Σύμφωνα με σιδηροδρομικούς αναλυτές, «η είσοδος του ΟΛΘ, είτε άμεσα, είτε έμμεσα αποτελεί φυσιολογική εξέλιξη, καθώς κάθε σύγχρονο λιμάνι αποσκοπεί στην επίτευξη συνεργιών με το σιδηρόδρομο».
Σημειώνεται ότι, έστω και με σημαντική καθυστέρηση, σιδηροδρομική σύνδεση έχει αποκτήσει το λιμάνι του Πειραιά, κάτι το οποίο επιτρέπει στην Cosco τη χρησιμοποίηση εναλλακτικών μεθόδων στη διακίνηση των προϊόντων.
Πέρα από την μελλοντική είσοδο στο σιδηροδρομικό δίκτυο, ο ΟΛΘ, ο οποίος δεν ενδιαφέρεται για το Ε/Κ της ΓΑΙΑΟΣΕ στο Γκόνο, είναι κοντά, σύμφωνα με πληροφορίες, σε συμφωνία για τη χρησιμοποίηση Κέντρου Αποθήκευσης / Εμπορευματικού Κέντρου.
Οι επενδύσεις που θα απαιτηθούν θα είναι συμπληρωματικές, διότι ήδη λειτουργούν σχετικές εγκαταστάσεις στο συγκεκριμένο ακίνητο.