Εμπορική πύλη των Βαλκανίων θέλει να καταστήσει τον ΟΛΘ η γαλλική Terminal Link, η οποία μετέχει, με 33%, στην κοινοπραξία που ανακηρύχτηκε ανάδοχος του 67% του ΟΛΘ.
Σε ενημερωτική συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου, ο διευθύνων σύμβουλος της Terminal Link Μπόρις Βένζελ τάχθηκε υπέρ της ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας του λιμένα Θεσσαλονίκης, προαναγγέλλοντας σειρά επενδύσεων.
Σε πρώτη φάση, η κοινοπραξία θα πραγματοποιήσει αλλαγές στην εσωτερική λειτουργία του ΟΛΘ (management, κανονισμός προσωπικού, κτλ.) και σε μηχανολογικό εξοπλισμό, ενώ σε δεύτερη φάση, θα συντελεστούν οι βαριές επενδύσεις, όπως η επέκταση της 6ης προβλήτας, ώστε η Θεσσαλονίκη να μπορεί να εξυπηρετεί μεγαλύτερα πλοία εμπορευματοκιβωτίων.
Επίσης, θα επιδιωχτεί αξιοποίηση των πολλών διαθέσιμων και αναξιοποίητων χώρων στη χερσαία ζώνη, ίσως με την κατασκευή ενός εμπορευματικού κέντρου.
Οι επενδύσεις στις υποδομές θα ξεκινήσουν σχεδόν άμεσα, χωρίς η κοινοπραξία να κάνει χρήση της «περιόδου χάριτος» που προβλέπει η σύμβαση, επιδιώκοντας – ωστόσο – το ίδιο άμεσα να ολοκληρώσει και το δημόσιο τις οδικές και σιδηροδρομικές συνδέσεις του λιμανιού.