Σύσσωμη η ακτοπλοϊκή αγορά αναμένει τις εξελίξεις για την Attica (Superfast, BlueStar, HSW).
Χθες, ο βασικός μέτοχος, η MIG (διαθέτει το 79,38% των μετοχών και η Πειραιώς, στην οποία ανήκει η MIG, άλλο 11,84%) ανακοίνωσε ότι εξετάζει διάφορες εναλλακτικές για την αναδιάρθρωση ή/και τη μείωση των δανειακών υποχρεώσεων, μέσω και της πώλησης μετοχικών συμμετοχών σε ενδιαφερόμενους επενδυτές που εκδηλώνουν σχετικό ενδιαφέρον.
Μάλιστα, για την Attica σημειώνει ότι «στο πλαίσιο αυτό, έχει γίνει κατά καιρούς
παραλήπτης διαφόρων προσφορών ή προτάσεων, τις οποίες, όπως αναφέρει, δεν έχει αποδεχθεί».
Πριν από κάποιους μήνες, η MIG βρισκόταν σε συζητήσεις με την Fortress, χωρίς να επιτευχθεί συμφωνία.
Τώρα, εμφανίζονται ως «μνηστήρες» της εταιρείας επενδυτικά κεφάλαια (funds) και πιθανώς, κι άλλες ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Στο 9μηνο του 2018, η Attica ανακοίνωσε ότι οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν σε 292,86 εκατ. ευρώ, έναντι 215,46 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Κατά την ίδια περίοδο, τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 53,81 εκατ. ευρώ, έναντι 47,75 εκατ. το εννεάμηνο του 2017.
Ήταν η πρώτη φορά που η Attica ενοποιούσε στη χρήση 2018 την HSW και για περίοδο τεσσάρων μηνών (1.6.2018 – 30.9.2018).
Ωστόσο, η άνοδος του κύκλου εργασιών αντισταθμίστηκε σε μεγάλο βαθμό από τη συνεχιζόμενη κατά 17% αύξηση της μέσης τιμής των καυσίμων, σε σχέση με το εννεάμηνο του 2017.