Η αίτηση πτώχευσης της κορεατικής Hanjin Shipping, η οποία, σύμφωνα με την Alphaliner, κατέχει την έβδομη θέση στην κατάταξη των liners, με μερίδιο αγοράς 2,9% και 132 containerships, προβληματίζει έντονα και τους Έλληνες πλοιοκτήτες.
Αυτό, γιατί η Danaos του Γιάννη Κούστα έχει ναυλώσει οκτώ πλοία στη νοτιοκορεάτικη εταιρεία και κινδυνεύει να χάσει 560 εκατ. δολ., ενώ η Navios έχει ναυλώσει τρία πλοία μέχρι το 2020.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η εξέλιξη με την Hanjin δεν αλλάζει κάτι σημαντικό στην αγορά των liners, ωστόσο «αυτό που χρειάζεται η αγορά είναι να μειωθεί η χωρητικότητα».