Η Celestyal Cruises συμμετείχε στο 5ο Posidonia Sea Tourism Forum 2019 και στις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο αυτό, αποδεικνύοντας εμπράκτως τη στήριξή της στην κρουαζιέρα της Ανατολικής Μεσογείου, η οποία υπογράφεται από τις προσπάθειες της εταιρείας για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και στη χώρα μας.
Η Celestyal Cruises συμμετείχε, τόσο με ειδικό περίπτερο, όσο και με παρουσία σε όλα τα πάνελ συζήτησης κατά τη διάρκεια του διημέρου 28 και 29 Μαΐου.
Παράλληλα, στις 27 Μαΐου πραγματοποίησε, σε συνεργασία με την Διεθνή Ένωση Κρουαζιέρας Ευρώπης, ένα κλειστό γεύμα με τους τοπικούς φορείς της κρουαζιέρας και τα στελέχη της CLIA Europe, στο κρουαζιερόπλοιο Celestyal Crystal, με αφορμή τη διοργάνωση του Forum.
Τη συμμετοχή της Celestyal Cruises στις εργασίες του Forum άνοιξε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Κρις Θεοφιλίδης, ως ένας εκ των κεντρικών ομιλητών στο πάνελ «Η Αγορά της Κρουαζιέρας στη σημερινή Μεσόγειο», τονίζοντας πως η εταιρεία επικεντρώνεται στην Ανατολική Μεσόγειο, διατηρώντας το 70% του home porting στην Ελλάδα, το οποίο υλοποιείται με τα δύο μεσαίου μεγέθους κρουαζιερόπλοια τα οποία προσφέρουν τη δυνατότητα προσέγγισης ορισμένων από τα πιο δυσπρόσιτα από άλλα κρουαζιερόπλοια και εντυπωσιακά νησιά του Αιγαίου.
Σημείωσε πως στο επίκεντρο της στρατηγικής της εταιρείας είναι ο προορισμός και η παροχή μοναδικών εμπειριών στους ταξιδιώτες.
Αυτό αντικατοπτρίζει τις προσπάθειες της εταιρείας να δημιουργήσει μια αξέχαστη εν πλω εμπειρία, που βασίζεται στην ελληνική φιλοξενία, θέτοντας το πλοίο ως την επέκταση του προορισμού. Ως αποτέλεσμα, οι ταξιδιώτες βιώνουν μια ολιστική εμπειρία κρουαζιέρας, τόσο εν πλω, όσο και στον προορισμό.
Ο κ. Θεοφιλίδης ανέφερε πως μόνο την προηγούμενη χρονιά, περισσότεροι από 100 χιλιάδες επιβάτες από 140 διαφορετικές χώρες πραγματοποίησαν μια κρουαζιέρα στο Αιγαίο με την Celestyal Cruises, καταγράφοντας 663 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια.
Συνολικά, από το 2014 μέχρι το 2018, η εταιρεία έχει συμβάλει στην εθνική οικονομία με περισσότερα από 103 εκ. ευρώ σε ετήσια βάση, ενώ στοχεύει σε ακόμη μεγαλύτερη συμβολή, προσθέτοντας νέους προορισμούς στα δρομολόγιά της, όπως την Πάτρα, το Βόλο και την Κέρκυρα, αλλά κάνοντας «άνοιγμα» και προς το Ιόνιο και την Αδριατική το 2020.
Επιπλέον, στο πάνελ με τίτλο «Νέοι Προορισμοί, στοιχεία και τάσεις της Ανατολικής Μεσογείου και καλές πρακτικές σύνδεσης προορισμού με εμπειρία κρουαζιέρας», συμμετείχε ο κ. Μάριος Πολυδώρου, Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης και Ταξιδιωτικών Εμπειριών της Celestyal Cruises και παρουσίασε την στρατηγική της Celestyal Cruises για την επίτευξη μιας ολιστικής εμπειρίας από τον κάθε προορισμό, που περιλαμβάνει τόσο δραστηριότητες εν πλω όσο και στους προορισμούς που επισκέπτεται η εταιρεία, οι οποίες προάγουν τον ελληνικό πολιτισμό.
Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι πραγματοποιούνται ιστορικές διαλέξεις, μαθήματα ελληνικών χορών με συμμετοχή τοπικών συγκροτημάτων και σχολών χορού όπως ενδεικτικά από τη Πάτμο και την Κρήτη, μαθήματα ελληνικής γλώσσας και ελληνικής οινογαστρονομίας.
Αντίστοιχα, μέσα από ειδικές εκδρομές, που συνδυάζουν τοπική κουζίνα και κρασιά όπου οι επιβάτες έχουν την ευκαιρία να βιώσουν πραγματικά την εμπειρία μέσα από τα μάτια και την καθημερινότητα των ντόπιων κατοίκων.
Την κεντρική στρατηγική της εταιρείας για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα παρουσίασε ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Celestyal Cruises (CCO), κ. Leslie Peden, στο πλαίσιο πάνελ με τίτλο «Κρουαζιέρα 365 μέρες το χρόνο», μιλώντας για τις προσπάθειες της εταιρείας και τις βάσεις που έχει ήδη θέσει για να προσφέρει κρουαζιέρες όλο το χρόνο.
Μόνο για την τουριστική περίοδο 2019, η εταιρεία έχει επεκτείνει το χρόνο δραστηριοποίησής της για 8 επιπλέον εβδομάδες με τα 2 νέα της δρομολόγια, «Εκλεκτό Αιγαίο» και «3 Ήπειροι», γεγονός που αναμένεται να φέρει 30.000 επιπλέον νέους επισκέπτες στην περιοχή.
Σημείωσε, συγχρόνως, ότι υπάρχει μία ανοιχτή συνεργασία με το Ελληνικό Υπουργείο Τουρισμού και με τα αντίστοιχα Υπουργεία Τουρισμού της Κύπρου και της Αιγύπτου, για κοινές πρωτοβουλίες ως προς την προώθηση των προορισμών που επισκέπτεται, ώστε να δημιουργηθεί παραπάνω ζήτηση στη συγκεκριμένη περιοχή.
Τέλος, η Celestyal Cruises στον πλαίσιο ανάπτυξης του προγράμματος της εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας που έχει υιοθετήσει με έμφαση στην εκπαίδευση, στήριξε ως χορηγός το πάνελ του Υ.Ε.S. SEA Tourism, μια πλατφόρμα ανοιχτού διαλόγου ανάμεσα στην κοινότητα της ελληνικής ναυτιλίας και του θαλάσσιου τουρισμού με στελέχη ναυτιλιακών και πανεπιστημιακών φορέων, φοιτητών και το οποίο τελεί υπό την αιγίδα των υπουργείων Ναυτιλίας, Τουρισμού και Παιδείας.
Στο συγκεκριμένο πάνελ συμμετείχε ο καπ. Βασίλης Γκάζικας, Διευθυντής του Ναυτιλιακού τμήματος της Celestyal Cruises, ο οποίος μίλησε μπροστά σε ένα κατάμεστο αμφιθέατρο από νέους, νέες και ανώτατα στελέχη της ναυτιλίας, σημειώνοντας ότι: η «επιτυχία του κλάδου αυτού στην Ελλάδα στηρίζεται κυρίως στο ανθρώπινο δυναμικό, την υψηλή εξειδίκευση και την τεχνογνωσία.
Για αυτό το λόγο οι νέοι θα πρέπει να αναζητήσουν τις ευκαιρίες επαγγελματικής τους ανέλιξης και στον άκρως δυναμικό και αναπτυσσόμενο κλάδο της κρουαζιέρας, αρκεί να έχουν αποφασιστικότητα και αφοσίωση στον τομέα ενδιαφέροντος τους».