Άνοδο 3,4% σημείωσε η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, το πρώτο τρίμηνο του έτους, στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά, τις οποίες διαχειρίζεται η «ΣΕΠ», θυγατρική της Cosco.
Ειδικότερα, διακινήθηκαν 0,83 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, έναντι 0,80 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2016, ενώ τον εφετινό Μάρτιο 0,287 εκατ., έναντι 0,275 εκατ. τον αντίστοιχο μήνα πέρσι.
Η «ΣΕΠ», η οποία διακίνησε πέρσι 3,47 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, έχει βάλει ως εφετινό στόχο τη διακίνηση 4 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων.
Η άνοδος θα προέρχεται από τη μεγαλύτερη διασπορά πελατών. Η Cosco, πέρα από τα μέλη της συμμαχίας στην οποία ανήκει η μητρική εταιρεία, της “Ocean Alliance” (CMA CGM, China Shipping, Evergreen, OOCL), κατάφερε να προσελκύσει στον Πειραιά τα μέλη και της “The Alliance” (Kawasaki, Mitsui Nippon, Yang Ming Marine Transport Corp. και Hapag-Lloyd).
Γενικότερα, επιδίωξη της Cosco αποτελεί η μετατροπή του Πειραιά (ΟΛΠ + Cosco) στο νο1 λιμάνι της Μεσογείου, ξεπερνώντας τα ισπανικά λιμάνια της Βαλένθιας και του Αλχεθίρας.
Υπενθυμίζεται ότι, το 2016, ο Πειραιάς παρέμεινε στην 8η θέση των μεγαλύτερων εμπορευματικών λιμένων της Ευρώπης, διακινώντας 3,67 εκατ. εμπορευματοκιβώτια.
Φ. Φωτ.