O όγκος των πωλήσεων στο ελληνικό λιανεμπόριο, τον περασμένο Μάρτιο, κατέγραψε άνοδο της τάξης του 4,6%, καθώς στην πλειονότητα των επιμέρους καταστημάτων ο τζίρος είχε θετικό πρόσημο, σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή.
Αναλυτικότερα, ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών παρουσίασε αύξηση 5,1%, τον Μάρτιο 2019, σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2019 σημείωσε αύξηση 5,6%.
Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 3,7% τον Μάρτιο 2019 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2019.
Ειδικότερα, τον Μάρτιο, οι πωλήσεις κινήθηκαν ανοδικά σε Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (9,2%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (8,9%), Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (7,5%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (6,3%) και Τρόφιμα- ποτά- καπνό (2,1%). Αντίθετα, οι πωλήσεις μειώθηκαν σε Πολυκαταστήματα (11,1%), Ένδυση- υπόδηση (3,9%) και Φαρμακευτικά- καλλυντικά (1,7%).