Για συγκεκριμένες πρακτικές marketing και διαφήμισης για την αγορά της Γερμανίας, μιας αγοράς με έντονο ανταγωνισμό, αλλά και για την αγορά της Ασίας, μια αγορά αναπτυσσόμενη, με διαφορετική κουλτούρα από το δυτικό κόσμο, ενημερώθηκαν όσοι έλαβαν μέρος στο Εργαστήριο με θέμα: «Μάρκετινγκ και Διαφήμιση για Πετυχημένες Εξαγωγές», που διοργανώθηκε από τον ΣΕΒ.
Στόχος ήταν η κατανόηση και αξιοποίηση των εργαλείων αυτών, σύμφωνα με τις ανάγκες των καταναλωτών στις χώρες του εξωτερικού.
Βασικός εισηγητής ήταν ο Κυριάκος Κυριακόπουλος, Ph.D., καθηγητής Στρατηγικής και Μάρκετινγκ, ακαδημαϊκός διευθυντής του Executive MBA, ακαδημαϊκός διευθυντής της Eurobank – ALBA MBA in Financial Services.
Ακολούθησαν η Νιόβη Παπαζώτου, marketing director της “COCO – MAT” και ο Παναγιώτης Δρόσος, global business development director της «ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ».
Μιλώντας για τη σημασία του εργαστηρίου, ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής ΣΕΒ, Γιώργος Ξηρογιάννης, σημείωσε ότι η ανάγκη για περισσότερη εξωστρέφεια, είναι ένα από τα μαθήματα της οικονομικής κρίσης, ενώ πρόσθεσε ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν συνειδητοποιήσει ότι λειτουργούν σε ένα διεθνές περιβάλλον, και ότι πρέπει να προσαρμοστούν στο διεθνή ανταγωνισμό με συνεχή ενημέρωση για τις εξελίξεις στις διεθνείς αγορές ως βασική προϋπόθεση επιτυχίας.