Όπως όλα δείχνουν, το 2017 στην εγχώρια σιδηροδρομική αγορά θα έχουν συντελεστεί τεκτονικές αλλαγές.
Του Φώτη Φωτεινού
Δεν είναι μόνο η απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την ιταλική FS Italiane, αλλά η είσοδος νέων «παικτών» στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.
Έτσι, μετά την Rail Cargo Logistics Goldair, μηχανές, από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, ζήτησε και η Piraeus Europe Asia Rail Logistics (Pearl).
Η Pearl, όπως και η Goldair, αιτήθηκε 2 ηλεκτράμαξες και 2 ντιζελάμαξες από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία έχει αναλάβει τη διαχείριση του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, κυριότητας του ελληνικού δημοσίου.
Αυτό σημαίνει ότι, το 2017, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποκτά δυο ανταγωνίστριες εταιρείες στις εμπορευματικές μεταφορές.
Υπενθυμίζεται ότι η Rail Cargo Logistics Goldair αποτελεί κοινοπραξία των Αυστριακών Σιδηροδρόμων και της ελληνικής Goldair, ενώ η Piraeus Europe Asia Rail Logistics «ακούγεται» ότι είναι συμφερόντων της κινεζικής Cosco, η οποία απέκτησε πρόσφατα το 51% του ΟΛΠ.