Την ακόλουθη δήλωση έκανε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3ʼ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς, με αφορμή την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train) για το νέο της όνομα:
«Η ελλιπής συντήρηση και η αδράνεια στην αναβάθμιση του δικτύου, το «πάγωμα» κρίσιμων σιδηροδρομικών έργων, οι καθυστερήσεις, οι ακυρώσεις αλλά και η πολύμηνη διακοπή σημαντικών δρομολογίων, η έλλειψη προσωπικού και οι εκτροχιασμοί αμαξοστοιχιών αποτελούν τη νέα πραγματικότητα επί Μητσοτάκη – Καραμανλή.
Καλά, λοιπόν, τα βαφτίσια, καλύτερα τα έργα και τα δρομολόγια.
Από τη σύμβαση δημοσίου – ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train) προκύπτουν πολλά ερωτηματικά.
Όπως για παράδειγμα για την επιλογή να επενδυθούν πολλά χρήματα σε αμαξοστοιχίες που θα παραληφθούν αρκετά χρόνια αργότερα, να βαφτιστεί «άγονη» η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, παρότι λειτουργεί από το 2018 με ηλεκτροκίνηση, να δρομολογηθούν ως «νέα επένδυση» αμαξοστοιχίες ηλικίας 30 ετών.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εχει να καλύψει πολλές από τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει.
Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής να δώσουν απαντήσεις για μια σειρά από αποφάσεις που έχουν λάβει. Την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή θα έχουμε να πούμε πολλά και ενδιαφέροντα».