Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις 14 Σεπτεμβρίου 2017 και η συγχώνευση με την ΕΕΣΣΤΥ την 1 Απριλίου 2019 αναμένεται να ενισχύσουν και να αναπτύξουν την εταιρεία σημαντικά, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία της FSI στην παροχή σιδηροδρομικών υπηρεσιών.
Αυτό αναφέρεται στη μελέτη «Η μακροοικονομική και κοινωνικοοικονομική επίδραση του προγράμματος αξιοποίησης της περιουσίας του Ελληνικού Δημοσίου» που παρουσίασε το ΙΟΒΕ για λογαριασμό του ΤΑΙΠΕΔ.
Στη μελέτη υποστηρίζεται ότι τα λειτουργικά έσοδα αναμένεται να είναι αυξημένα κατά 27% για την κοινή εταιρεία σε ορίζοντα δεκαετίας.
Λαμβάνοντας υπόψη και τις πολλαπλασιαστικές επιδράσεις, η αυξημένη δραστηριότητα στις σιδηροδρομικές υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία επέφερε ενίσχυση του ΑΕΠ της χώρας με 27 εκατ. το 2019, ενώ η συνολική αυτή επίδραση στο ετήσιο ΑΕΠ αναμένεται να φτάσει τα 86 εκατ. σε μεσοπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα.
Αντίστοιχα, σε όρους απασχόλησης αναμένεται ότι οι θέσεις εργασίας θα είναι αυξημένες μεσοπρόθεσμα κατά 1,4 χιλ. σε σύγκριση με το εναλλακτικό σενάριο της μελέτης.