Η Intrakat μειοδότησε με 45,71% στη σιδηροδρομική σήραγγα των Σεπολίων, αρχικού προϋπολογισμού περί τα 152 εκατ. ευρώ.
Ακολούθησαν η ΤΕΡΝΑ με 37,99%, ο «Μυτιληναίος» με 33,31%, ο ΑΚΤΩΡ με 30,57% και η J&P ΑΒΑΞ με 19,31%.
Οι εκπτώσεις που προσφέρθηκαν χαρακτηρίζονται μεγάλες, κάτι το οποίο φανερώνει την ανάγκη των κατασκευαστικών εταιρειών για την ανάληψη νέων έργων.
Πάντως, το εν λόγω έργο χαρακτηρίζεται δύσκολο, αφού οι εργασίες θα διεξάγονται εντός της πόλεως των Αθηνών.
Το αντικείμενο του έργου αφορά στην κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου μήκους 2,36 χλμ, εκ των οποίων τα 1,91 χλμ. υποβαθμισμένου / υπογειοποιημένου, ο οποίος ξεκινά από την έξοδο του Σ.Σ. Αθηνών προς Θεσσαλονίκη (ΧΘ 10+821) και καταλήγει στις Τρεις Γέφυρες (ΧΘ 13+181) στη περιοχή Σεπολίων του δήμου Αθηναίων, όπου συναντά τον πρόσφατα κατασκευασμένο και σε λειτουργία νέο τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο.
Η ολοκλήρωση του εν λόγω «στοιχειωμένου» έργου, αφού προκηρύχτηκε για πρώτη φορά το… 2004, θα ενισχύσει σημαντικά τη χωρητικότητα του σιδηροδρομικού δικτύου στην Αθήνα, με οφέλη σε πανελλαδική κλίμακα.
Φ. Φωτ.