Παρά την πανδημία, η PEARL (Piraeus Europe Asia Rail Logistics) ενίσχυσε τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία της.
Του Φώτη Φωτεινού
Η εταιρεία, της οποίας βασικός μέτοχος είναι η Οcean Rail Logistics που ανήκει στον όμιλο της Cosco Shipping, παρουσίασε πέρσι έσοδα PEARL 45,17 εκατ. ευρώ έναντι 38,25 εκατ. ευρώ το 2019 και καθαρά κέρδη 2,07 εκατ. ευρώ έναντι 0,75 εκατ. το 2019.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης έλαβε περαιτέρω οικονομικά μέτρα και κατάφερε να εκμεταλλευτεί ευκαιρίες και παράλληλα, με την χαμηλή ζήτηση του 1ου τριμήνου του 2020, αποδέσμευσε ένα μεγάλο ποσοστό του μισθωμένου στόλου βαγονιών, αντικαθιστώντας το με νέες κατασκευές, επιτυγχάνοντας καλύτερα ποσοστά ενοικίασης / ασφάλισης και μειώνοντας σημαντικά το κόστος συντήρησης.
«Λαμβάνοντας υπόψη τις δυνατότητες μεταφοράς μέσω των υφιστάμενων σταθερών δικτύων, η διοίκηση της εταιρείας πιστεύει ότι η δραστηριότητα θα αυξηθεί, αλλά περιμένει και νέες ευκαιρίες για να βελτιώσει τα κέρδη της, όπως καταδεικνύουν τα αποτελέσματα του 2020 και σε απόδειξη αυτού, σε σχέση με το 2019, πάρα την κρίση του Covid καταγράφεται αύξηση στη δραστηριότητα αναχώρησης – άφιξης block trains από το Ικόνιο», υπογραμμίζει η PEARL.
Σημειώνεται ότι η PEARL παρέχει υπηρεσίες διαμεταφοράς εμπορευμάτων, σιδηροδρομικής διαμεταφοράς και logistics, με επίκεντρο τον Πειραιά, διαθέτοντας θυγατρικές εταιρείες σε αρκετές γειτονικές χώρες (Βουλγαρία, Σερβία, Σκόπια).
Η εταιρεία, επί του παρόντος, δεν διαθέτει δικές της μηχανές έλξης, ωστόσο έχει προχωρήσει σε εκπαίδευση μηχανοδηγών, κάτι το οποίο προδιαγράφει τις μελλοντικές κινήσεις της, εάν και πολλά θα εξαρτηθούν από το χρόνο ολοκλήρωσης του σιδηροδρομικού δικτύου.