Η ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ελληνοαυστριακή Rail Cargo Logistics Goldair αποκτούν ένα νέο ανταγωνιστή στις εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές: Το «μαργαριτάρι».
Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων χορήγησε την τελική άδεια στην Piraeus Europe Asia Rail Logistics (Pearl), σημειώνοντας ότι «η είσοδος μιας νέας ιδιωτικής εταιρείας στην ελληνική σιδηροδρομική αγορά εμπορευμάτων, μετά την απελευθέρωση των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών το 2010, επιβεβαιώνει το υψηλό ενδιαφέρον που υπάρχει για το συγκεκριμένο κλάδο στην Ελλάδα».
Έτσι, μετά την Rail Cargo Logistics Goldair, μηχανές, από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, ζήτησε και η Piraeus Europe Asia Rail Logistics (Pearl).
Η Pearl, όπως και η Goldair, έχει αιτηθεί 2 ηλεκτράμαξες και 2 ντιζελάμαξες από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία έχει αναλάβει τη διαχείριση του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, κυριότητας του ελληνικού δημοσίου.
Αυτό σημαίνει ότι, το 2018, η ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποκτά δυο ανταγωνίστριες εταιρείες στις εμπορευματικές μεταφορές.
Υπενθυμίζεται ότι η Rail Cargo Logistics Goldair αποτελεί κοινοπραξία των Αυστριακών Σιδηροδρόμων και της ελληνικής Goldair, ενώ η Piraeus Europe Asia Rail Logistics «ακούγεται» ότι είναι συμφερόντων της κινεζικής Cosco, η οποία απέκτησε πρόσφατα το 51% του ΟΛΠ.
Mε την απόκτηση της άδειας, η Pearl πρόκειται να υπογράψει τη σύμβαση πρόσβασης δικτύου με τον ΟΣΕ και να προσλάβει μηχανοδηγούς, κάτι το οποίο παρουσιάζει δυσκολίες.