Ανησυχητική είναι η κατάσταση στον σιδηρόδρομο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της ΠΕΠΕ, η οποία υποστηρίζει ότι τις τελευταίες ημέρες σημειώθηκαν και νέα συμβάντα.
Χθες η αμαξοστοιχία 600 ακινητοποιήθηκε στις Μουριές, καθώς υπήρξε πτώση δέντρων στη γραμμή προς Δράμα, στην Πάτρα ο Προαστιακός έκλεισε προς Αχαγιά, καθώς εκτροχιάστηκε μηχάνημα συντήρησης της γραμμής σε σημείο όπου έχουν επαναληφθεί ανάλογα περιστατικά πρόσφατα και στη γραμμή προς Φλώρινα, στην περιοχή του Βεγορίτη, αμαξοστοιχία προσέκρουσε σε κορμούς δέντρων και οι μηχανοδηγοί κινδύνευσαν να τραυματιστούν σοβαρά.
Η ανακοίνωση της ΠΕΠΕ
Το Σωματείο μας εδώ και καιρό με επιστολές του έχει αιτηθεί συνάντησης με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, για να συζητηθεί η κατάσταση στην σιδηροδρομική υποδομή.
Η πολιτική ηγεσία επιδεικνύει προκλητική αδιαφορία στην γραπτή ανησυχία των μηχανοδηγών για την κατάσταση που επικρατεί, καθώς δεν είναι αρεστές οι αλήθειες από όσους ζουν καθημερινά την πραγματικότητα στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, πραγματικότητα που απέχει έτη φωτός από τις εξαγγελίες για έργα και μελέτες που ΘΑ αλλάξουν προς το καλύτερο την κατάσταση.
Χτές Τρίτη 8 Φεβρουαρίου , η αμαξοστοιχία 600 ακινητοποιήθηκε στις Μουριές καθώς υπήρχε πτώση δέντρων στην γραμμή προς Δράμα, στην Πάτρα ο Προαστιακός έκλεισε προς Αχαγιά καθώς εκτροχιάστηκε μηχάνημα συντήρησης της γραμμής σε σημείο όπου έχουν επαναληφθεί ανάλογα περιστατικά πρόσφατα, ενώ στην γραμμή προς Φλώρινα στην περιοχή του Βεγορίτη αμαξοστοιχία προσέκρουσε σε κορμούς δέντρων και οι μηχανοδηγοί κινδύνευσαν να τραυματιστούν σοβαρά, αν όχι να έχουμε θύματα.
Στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, που αρνείται να συναντηθεί με την πραγματικότητα και να ακούσει αλήθειες, το Σωματείο μας στέλνει την φωτογραφία από την καμπίνα της αμαξοστοιχίας που προσέκρουσε σε κορμό δέντρου στον Βεγορίτη.
Από δω και στο εξής, ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεων και παραλείψεων του.