Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου EUROSTAR, κ. Jacques Damas ανέφερε ότι η εταιρεία αναγκάστηκε να επικεντρωθεί στις βασικές της γραμμές από το Λονδίνο προς το Παρίσι και τις Βρυξέλλες, ώστε να μεγιστοποιήσει τα έσοδά της, καθώς η χωρητικότητα έχει περιοριστεί από τους ελέγχους μετανάστευσης μετά το Brexit.
«Πρέπει να επικεντρώσουμε τις υπηρεσίες σε εκείνες τις βασικές διαδρομές που έχουν τη μέγιστη συνεισφορά ανά τρένο και να χρεώνουμε υψηλότερες τιμές στους πελάτες μας», σχολίασε ο Damas, απαντώντας σε επιστολή του Huw Merriman, Βρετανού βουλευτή.
Ο Merriman είχε ζητήσει από τον Damas να παράσχει λεπτομέρειες για τις «επιχειρησιακές προκλήσεις» που είχαν ως αποτέλεσμα να καταργήσει σταθμούς.
Από την άλλη πλευρά, η Eurostat χρειάζεται να συνεχίσει να πληροί «απαιτητικούς χρηματοοικονομικούς δείκτες» που στηρίζουν το εμπορικό χρέος των 500 εκατ. λιρών που η εταιρεία αναγκάστηκε να συγκεντρώσει «για να επιβιώσει», καθώς τα έσοδά της μειώθηκαν κατά 95%, για 15 μήνες, το 2020 – 21 λόγω της πανδημίας.
Ο Όμιλος Eurostar ανήκει κατά 55,75% στην SNCF Voyageurs, το 19,31% ανήκει στο καναδικό συνταξιοδοτικό ταμείο Caisse de dépôt et placement du Québec (CDPQ), το 18,5% στον Βελγικό Εθνικό Σιδηρόδρομο SNCB) και το 6,44% στη Federated Hermes Infrastructure.