Εκτροχιάστηκε σήμερα αμαξοστοιχία του Προαστιακού κοντά στον σιδηροδρομικό σταθμό Ξυλοκάστρου, δίχως να υπάρξουν τραυματίες.
Εκτός γραμμής τέθηκε το πρώτο φορείο της αμαξοστοιχίας 300 Κιάτο – Αίγιο στις αιχμές εξόδου του Σ.Σ. Ξυλοκάστρου. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η αιχμή (το κλειδί) ήταν ανάποδα.
Για το περιστατικό ανακοίνωση εξέδωσαν οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ), υποστηρίζοντας ότι ανέδειξε τα διαχρονικά προβλήματα της υποδομής.
Η ανακοίνωση της ΠΕΠΕ
O σημερινός εκτροχιασμός συρμού του Προαστιακού Αθήνας στην νέα γραμμή προς Αίγιο και στο πρόσφατα παραδοθέν κομμάτι της υποδομής, φανέρωσε τα διαχρονικά προβλήματα της σιδηροδρομικής επιδομής αναφορικά με την μη λειτουργία φωτοσημάτων τηλεδιοίκησης και φυσικά του Etcs, παρότι αυτά έχουν πληρωθεί εδώ και δεκαετίες αλλά δεν λειτούργησαν ποτέ!
Η έγκαιρη αντίδραση του μηχανοδηγού απεσώβησε τα χειρότερα ενώ δεν υπήρξε κανείς τραυματισμός επιβάτη ή εργαζόμενου επί της αμαξοστοιχίας.
Το Σωματείο μας έχει ζητήσει συνάντηση με τους αρμόδιους φορείς προκειμένου να ενημερωθεί για την πορεία ολοκλήρωσης των έργων και να συμβαλεί προσθετικά στην εξεύρεση λύσεων σε προβλήματα που καθημερινά ταλαιπωρούν το επιβατικό κοινό (περιστατικά τελευταίων ημερών σε Τχ1=ΤΧ5 στην Βόρεια Ελλάδα).
Ελπίζουμε ότι το διαχρονικό μας αίτημα θα βρεθεί σύντομα σε πορεία υλοποίησης, καθώς δεν πρέπει να χαθεί ούτε μια μέρα για τον ελληνικό σιδηρόδρομο που μπορεί να αποτελέσει εργαλείο για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, με την δημιουργία χιλιάδων νέων θέσεων εργασίας.
Σε τι θα μπορούσε να βοηθήσει ακριβώς το etcs το όποιο είναι εγκατεστημένο στις αμαξοστοιχίες?