Σε κάποιες χώρες, ο σιδηρόδρομος είναι ανεπτυγμένος και στηρίζεται με «εκκωφαντικό» τρόπο.
Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Αυστρίας ανακοίνωσε ένα επενδυτικό σχέδιο σιδηροδρομικής υποδομής 21,1 δισ. ευρώ για την περίοδο 2024-29, αύξηση σε σχέση με τα προηγούμενα προβλεπόμενα σχέδια για δαπάνη 19 δισ. ευρώ την περίοδο 2023-2028. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη έργων, αξίας 1,5 δισ. ευρώ.
«Με αυτό το επενδυτικό πλαίσιο, διασφαλίζουμε το πρόγραμμα επέκτασης των σιδηροδρόμων μακροπρόθεσμα», δήλωσε η Leonore Gewessler, Υπουργός Κλιματικής Δράσης, Περιβάλλοντος, Ενέργειας, Κινητικότητας, Καινοτομίας και Τεχνολογίας.
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ÖBB, Andreas Matthä, δήλωσε ότι «σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, καταφέραμε να εξασφαλίσουμε χρηματοδότηση για έργα σιδηροδρομικής υποδομής.
Αυτό σημαίνει ότι η ÖBB δεν είναι μόνο ένας αξιόπιστος πάροχος κινητικότητας που μπορεί να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση μέσω της συνεχούς επέκτασης, αλλά και ένας σταθερός εταίρος για την οικονομία».
Σημειώνεται ότι επιπλέον 4,7 δισ. ευρώ θα διατεθούν για τη συντήρηση των υφιστάμενων υποδομών το 2024-2029.