Η νέα ιταλική κυβέρνηση απέπεμψε σύσσωμο το διοικητικό συμβούλιο της FSI, της μητρικής εταιρείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Επιμέλεια: Μαρίνα Δημητρίου
Χθες, Τετάρτη 25 Ιουλίου, ο υπουργός Μεταφορών της Ιταλίας, Danilo Toninelli ζήτησε την παραίτηση ολόκληρου του διοικητικού συμβουλίου της Ferrovie dello Stato, το οποίο διέθετε την υποστήριξη του προηγούμενου πρωθυπουργού, Ματέο Ρέντζι.
Επίσης, ιταλικά μέσα ενημέρωσης αναφέρονται σε έρευνα κατά της διοίκησης Mazzoncini για τυχόν παρατυπίες σε διαγωνισμό για τις τοπικές δημόσιες συγκοινωνίες στην Πάρμα.
Ο R. Mazzoncini διορίστηκε διευθύνων σύμβουλος του Ferrovie dello Stato τον Δεκέμβριο του 2015, ενώ πρόσφατα πραγματοποίησε συνέντευξη Τύπου στην Αθήνα, στην οποία ανέλυσε, μεταξύ άλλων, τα αναπτυξιακά πλάνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Άγνωστο παραμένει, επί του παρόντος, εάν η παραίτηση του R. Mazzoncini προκαλέσει αλλαγές και στην ελληνική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πέρα από την αλλαγή του προέδρου της Orazio Iacono, ο οποίος διατελεί και διευθύνων σύμβουλος της Trenitalia.
Από την πλευρά του, ο απερχόμενος διευθύνων σύμβουλος της FSI υπεραμύνεται της θητείας του, υποστηρίζοντας ότι, κατά τη διάρκεια της τελευταίας τριετίας, η FSI πέτυχε ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 18%, επιτυγχάνοντας τους καλύτερους ισολογισμούς, με μέσο κέρδος 645 εκατομμυρίων ευρώ , αυξημένο κατά 60%, σε σχέση με την προηγούμενη τριετή περίοδο.
Ταυτόχρονα, αύξησε τις επενδύσεις, από το μέσο όρο των 4 δισεκατομμυρίων της προηγούμενης τριετίας, σε 6 το 2017 και σε 8 το 2018.