Άλλο ένα ETR 470 ξεκίνησε το ταξίδι του από την Ιταλία προς την Ελλάδα. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα ferrovie.info, πρόκειται για την αμαξοστοιχία ETR 470 Νο.6, η οποία θα προστεθεί στις αμαξοστοιχίες ETR 470 Νο.1, 7 και 8 που βρίσκονται ήδη στη χώρα.
Για να ολοκληρωθεί η προμήθεια των 5 αμαξοστοιχιών ETR 470 θα απομένει μια αμαξοστοιχία, η ETR 470 Νο.4.
Σχετικά με το τίμημα των νέων αμαξοστοιχιών, η σχετική σύμβαση μεταξύ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της μητρικής εταιρείας, της Trenitalia ανήλθε στα 47,5 εκατ. ευρώ και υπογράφτηκε στις 23 Ιουλίου 2019.
H Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων δεν έχει πιστοποιήσει ακόμη την πρώτη αμαξοστοιχία ETR 470 που αφίχθη στις αρχές του 2021 στην Ελλάδα, λόγω έλλειψης συστημάτων αμμοδιασποράς.
Εφόσον Trenitalia και ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποδειχθεί, από την ΡΑΣ, ότι εγκατέστησαν το σχετικό σύστημα, τότε η πρώτη αμαξοστοιχία θα λάβει τη σχετική πιστοποίηση έως τις αρχές Μαρτίου.
Για τις υπόλοιπες τέσσερις, οι διαδικασίες θα «τρέξουν» πιο γρήγορα.
Οι νέες αμαξοστοιχίες αναμένεται να δρομολογηθούν στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, βελτιώνοντας την ταξιδιωτική εμπειρία και τις υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Φ. Φωτ.