Η αμαξοστοιχία Frecciarossa 1000 ξεκίνησε τεχνικές δοκιμές στο σιδηροδρομικό δίκτυο μεταξύ Μαδρίτης και Βαρκελώνης.
Η ILSA, η κοινοπραξία που ανήκει στην Trenitalia (FS Italiane Group), πραγματοποιεί δοκιμές στις ισπανικές γραμμές, στο τελευταίο βήμα πριν δοθεί η τελική έγκριση.
Αυτό θα επιτρέψει στην iryo, είναι η εμπορική ονομασία της εταιρείας, να προσφέρει στους επιβάτες μια νέα επιλογή έως το τέλος του 2022, με τα εισιτήρια να ξεκινούν να πωλούνται μεταξύ Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου.
Η δυνατότητα παροχής συνδέσεων υψηλής ταχύτητας στην Ισπανία είναι μέρος μιας διαδικασίας που ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2019, με τη σταδιακή απελευθέρωση της αγοράς.
Στην πρώτη φάση, η iryow θα ενταχθεί στη Μαδρίτη, τη Βαρκελώνη, τη Σεβίλλη, τη Μάλαγα, την Κόρδοβα, τη Βαλένθια, το Αλικάντε και τη Σαραγόσα, προτού επεκταθεί και σε άλλους προορισμούς.
Ο Όμιλος FS Italiane, στον οποίο η Trenitalia είναι η επικεφαλής εταιρεία, έχει παρουσία στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες, μέσω της Trenitalia France, που εκτελεί δρομολόγια μεταξύ Μιλάνου και Παρισιού και Παρισιού και Λυών, στο Ηνωμένο Βασίλειο με την Avanti West Coast και την c2c, στη Γερμανία με τη Netinera, στην Ελλάδα με την Hellenic Train και στην Ολλανδία με την εταιρεία οδικών μεταφορών Qbuzz.
Βάσω Βεγιάζη