Νέες υβριδικές αμαξοστοιχίες θα κατασκευαστούν στα εργοστάσια της Hitachi σε Πιστόια, Νάπολη και Ρέτσιο Καλάμπρια για λογαριασμό της ιταλικής κρατικής σιδηροδρομικής εταιρείας Trenitalia.
Η θυγατρική του ομίλου FSI, η οποία αποτελεί μητρική των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, έχει ήδη παραγγείλει την κατασκευή 43 νέων τρένων, εξοπλισμένα με κινητήρες ντίζελ για μη ηλεκτρικές γραμμές, εξοπλισμένα με παντογράφους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την κάλυψη last-mile αποστάσεων σε μη ηλεκτροφόρες γραμμές, αποφεύγοντας τη χρήση καυσίμων.
Τα τρένα μπορούν να φτάσουν τη μέγιστη ταχύτητα των 160 χλμ. την ώρα και αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο στάδιο του σχεδιασμού – κατασκευής.
Οι μπαταρίες, θα τους δώσουν επιπλέον αυτονομία κίνησης, ώστε τα τρένα να μπορούν να ταξιδεύουν σε μη ηλεκτροφόρα τμήματα της γραμμής όταν πλησιάζουν στα ιστορικά κέντρα των πόλεων ή όταν σταματούν στο σταθμό πριν από την αναχώρηση.
Έτσι, θα μειωθούν σημαντικά οι ρυπογόνες εκπομπές και ο θόρυβος, με οφέλη τόσο για το περιβάλλον και το κόστος λειτουργίας όσον αφορά την εξοικονόμηση καυσίμων ντίζελ.
Τα τρένα θα παρέχουν όλες τις ανέσεις του νέου περιφερειακού προτύπου μεταφορών: κλιματισμό, 220V USB, πρίζες ρεύματος, αυτόματους πωλητές σνακ και ποτών, ράφια αποσκευών και ποδηλάτων.
Τέλος, σύμφωνα με την FSI, οι νέες υβριδικές αμαξοστοιχίες θα κατασκευαστούν με βάση τις τεχνικές προδιαγραφές που απαιτούνται για να διευκολύνεται η πρόσβαση ατόμων με μειωμένη κινητικότητα.