Παραδόθηκε σε χρήση και το τελευταίο τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, ενώ, μέσα στον επόμενο μήνα, το σύνολο της γραμμής θα είναι και ηλεκτροκινούμενο, κάτι το οποίο θα επιτρέψει τη μείωση του χρόνου των δρομολογίων και χωρίς μετεπιβιβάσεις.
Με αφορμή την ενεργοποίηση της γραμμής, πραγματοποιήθηκε σήμερα ειδικό δρομολόγιο επιθεώρησης της από το Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιανοκλαδίου έως το Σιδηροδρομικό Σταθμό Δομοκού.
Στο δρομολόγιο παραβρέθηκε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Θάνος Βούρδας, καθώς και οι διοικήσεις της ΡΑΣ, του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ.
Με την ολοκλήρωση του δρομολογίου, ο κ. Βούρδας έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Σήμερα ο ελληνικός σιδηρόδρομος ξεκινά να γράφει τη σύγχρονη ιστορία του. Η παράδοση σε χρήση όλης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα – Δομοκός βάζει σε νέα τροχιά το σιδηρόδρομο στην Ελλάδα.
Εδώ και 4 χρόνια έχουμε βάλει την απαξίωση και την υποβάθμισή του στο περιθώριο. Τελειώνουμε έργα που για 10ετίες ακούγαμε αλλά δε βλέπαμε. Πιστεύουμε στο σιδηρόδρομο και στην πρωταγωνιστική συμβολή του στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και τη δίκαιη ανάπτυξη.
Το αποδεικνύουμε έμπρακτα και σε επίπεδο έργων και σε θεσμικό επίπεδο. Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους 3,5 χρόνια εργάστηκαν σκληρά και μεθοδικά τόσο από πλευράς ΕΡΓΟΣΕ όσο και από την ανάδοχη κοινοπραξία. Κερδίσαμε το “στοίχημα”.
Να ευχαριστήσω επίσης όλα τα στελέχη του ΟΣΕ και άλλων εταιρειών της σιδηροδρομικής οικογένειας για την ουσιαστική συμβολή τους. Να ευχηθώ καλά ταξίδια με ασφάλεια στους μηχανοδηγούς και τους παρόχους σιδηροδρομικού έργου.
Πρέπει να είμαστε περήφανοι για τη σιδηροδρομική οικογένεια που άντεξε την περίοδο της παρακμής και τα τελευταία χρόνια μπαίνει έμπρακτα σε μία νέα μεγάλη αναπτυξιακή πορεία. Πρέπει και η ίδια να μπει στη νέα εποχή».
Σήμερα το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη γίνεται σε περίπου 6 ώρες, με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης θα διεξάγεται σε λιγότερες από 4 ώρες.