Αλλαγές προσώπων αναμένονται, το επόμενο διάστημα, στη διοίκηση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, η θητεία της οποίας έχει λήξει.
Ακόμη, σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στο υπουργείο Μεταφορών, η ΡΑΣ – σε επιστολή που έστειλε στο υπουργείο σχετικά με τις νομοθετικές αλλαγές που επεξεργάζεται για τον σιδηρόδρομο – «παρότι έχει την αρμοδιότητα πιστοποίησης της ασφάλειας, αλλά και ανάκλησης της άδειας ασφάλειας του σιδηροδρόμου, στην επιστολή της ισχυρίζεται ότι δεν έχει ουσιαστική αρμοδιότητα».
Όπως συμπληρώνουν οι ίδιες πηγές, «τα υπαρκτά ζητήματα που θέτει με γενικό τρόπο περί έλλειψης τηλεδιοίκησης και ETCS σε κομμάτια του σιδηροδρόμου είναι ήδη πολλάκις καταγεγραμμένα και δεν εισφέρουν με ουσιαστικό τρόπο στην επίλυση των προβλημάτων, αναδεικνύοντας γνωστά ζητήματα, τα οποία και η προηγούμενη πολιτική ηγεσία είχε επισημάνει».