Τα πρώτα βήματα του «νέου ΟΣΕ» ή αλλιώς, των Σιδηροδρόμων Ελλάδας είναι γεγονός.
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενέκρινε τη διενέργεια διαγωνισμού, με θέμα την «Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών οργάνωσης και λειτουργίας της νέας ενοποιημένης εταιρείας σιδηροδρομικών υποδομών («Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Α.Ε.»)», προϋπολογισμού 4.329.336 ευρώ.
Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη
Σύμφωνα με τα όσα έχει εξαγγείλει το αρμόδιο υπουργείο, ο «νέος ΟΣΕ» αναλαμβάνει πλήρως τον ρόλο, τις υποχρεώσεις και τις ευθύνες του διαχειριστή της σιδηροδρομικής υποδομής, όπως περιγράφονται στο ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο, ενώ καθίσταται και μοναδικός υπεύθυνος για το σύνολο των μελετών και έργων που εκτελούνται επί του σιδηροδρομικού δικτύου, της διαχείρισης του τροχαίου υλικού καθώς και των σταθμών και λοιπών εγκαταστάσεων της ιδιοκτησίας του.
Στη νέα εταιρεία εντάσσονται επιπλέον του σημερινού ΟΣΕ : α) η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και β) η ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. κατά το μέρος που αφορά στο επιχειρησιακά κρίσιμο για τον σιδηρόδρομο τμήμα της δραστηριότητάς της (τροχαίο υλικό, ενεργές σιδηροδρομικές εγκαταστάσεις).
Ο «νέος ΟΣΕ» θα αναλάβει τη συνολική ευθύνη για όλα τα θέματα ασφαλείας και συνεχούς βελτίωσης του σιδηροδρομικού συστήματος, συνεργαζόμενος με τους λοιπούς φορείς του τομέα (Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ΡΑΣ, Hellenic Train και λοιποί operators), στο πλαίσιο της εφαρμογής μίας “νέας προσέγγισης με συστημική ανάλυση και διαχείριση κινδύνων”.
Η σύσταση και οργάνωση του νέου φορέα θα κατοχυρωθεί νομοθετικά, με το σχετικό νομοσχέδιο να αναμένεται έως τα τέλη του έτους.
Οι αρμοδιότητές του θα καλύπτουν πλήρως αυτές των σημερινών ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ και θα συμπληρωθούν κατάλληλα, ώστε να αντιμετωπιστούν κενά ή/και αδυναμίες του υφιστάμενου τρόπου λειτουργίας των φορέων.
ΩΣΕ ΩΧΙ ΑΠΕΓΙΑ Ο ΒΑΣΊΛΗΣ ΟιΙΚΟ ΝΟΜΥΟ
Άλλαξε ο μανωλιος και έβαλε τα ρούχα αλλιώς αφού απέτυχαν όλες οι κυβερνήσεις παταγωδώς συνεχίζουν στο ίδιο μοτίβο πλήρωνε ελληνικέ λαέ 12 δις από 1997 έως 2017 και άλλα 12 δις 2017 2037 βίλες και κότερα