Τα πρώτα δύο τρένα, που κινούνται με υδρογόνο, κυκλοφορούν εδώ και λίγες ημέρες στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Κάτω Σαξονίας στη Γερμανία.
Ο λόγος για τα Coradia iLint, τα οποία κατασκευάστηκαν από την γαλλική Alstom στο Salzgitter της Γερμανίας, και είναι εξοπλισμένα με κυψέλες καυσίμου που μετατρέπουν το υδρογόνο και το οξυγόνο σε ηλεκτρική ενέργεια, εξαλείφοντας έτσι τις παραγόμενες εκπομπές ρύπων.
Επί του παρόντος, οι δύο αμαξοστοιχίες έχουν τεθεί σε εμπορική χρήση στο σιδηροδρομικό δίκτυο Eisenbahnen und Verkehrsbetriebe Ebbe-Weser (EVB), εκτελώντας το δρομολόγιο Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervörde, Buxtehude.
Ουσιαστικά, πραγματοποιούν μια διαδρομή περίπου 100 χλμ., όπου μέχρι σήμερα κινούνταν ντιζελοκίνητα τρένα.
Οι εν λόγω αμαξοστοιχίες θα τροφοδοτούνται από μια κινητή αντλία πλήρωσης υδρογόνου, που θα υπάρχει στο σταθμό του Bremervörde, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να κινούνται με απόλυτη αυτονομία για συνολικά 1.000 χλμ.
Σύμφωνα με τα σχέδια της Alstom, ένας σταθερός σταθμός πλήρωσης υδρογόνου θα τεθεί σε λειτουργία, το 2021, στις εγκαταστάσεις της EVB, όταν η εταιρεία θα παραδώσει επιπλέον 14 Coradia iLint στην αρχή μεταφορών της επαρχίας Landesnahverkehrsgesellschaft Niedersachsen (LNVG).