Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνωστοποίησε ότι, έπειτα από την παράδοση του σταθμού “Ζεφύρι” από τον ΟΣΕ, όλα τα δρομολόγια Πειραιάς – Κιάτο – Πειραιάς θα σταματούν στο Ζεφύρι, ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας.
Όπως υπογραμμίζει η ΕΡΓΟΣΕ, πρόκειται για σιδηροδρομικό σταθμό που κατασκευάσθηκε από την εταιρεία, εντός υπάρχουσας κατασκευής cut & cover της Αττικής Οδού και αποτέλεσε αυτοτελές τεχνικό αντικείμενο του έργου: «Κατασκευή Β΄ Λειτουργικής Φάσης Συγκροτήματος Θριασίου και κατασκευή Σ.Σ. Ζεφυρίου» (Α.Σ. 541/13).
Οι κατασκευές στο Σιδηροδρομικό Σταθμό (Σ.Σ.) Ζεφυρίου διακρίνονται σε πέντε ομάδες:
-Η αποβάθρα (με τους βοηθητικούς της χώρους και τον υπόγειο Η/Μ χώρο σε τμήμα της), τα κλιμακοστάσια ανόδου και τα φρεάτια των ανελκυστήρων με φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα
-Τα στέγαστρα κάλυψης των δύο χώρων εισόδου στον σταθμό και τα εξωτερικά και εσωτερικά τοιχώματα αυτών με μεταλλικό φέροντα οργανισμό.
-Οι πρόσθετοι έξοδοι διαφυγής προς τα άκρα της σήραγγας με εκσκαφή και επανεπίχωση (cut & cover), μέσω διαδρόμων παράλληλων προς τις σιδηροδρομικές γραμμές και εξωτερικών κλιμακοστασίων προς την επιφάνεια στα μέτωπα του cut & cover.
-Οι κατασκευές και καλύψεις διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου των εισόδων.
-Οι Η/Μ εγκαταστάσεις.