Νέα παράταση των δεσμευτικών προσφορών για την ΕΕΣΣΤΥ πρόκειται να δώσει το ΤΑΙΠΕΔ, περιμένοντας να κλείσει, και τυπικά, ο φάκελος των κρατικών ενισχύσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε επίπεδο αλληλογραφίας με την ΕΕ (η απόφαση της ΕΕ ήταν απαλλαχτική για ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί τον κύριο πελάτη της ΕΕΣΣΤΥ).
Επίσης, στις αρχές Ιουλίου αναμένεται η υπογραφή της συμφωνίας για τη μεταβίβαση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη Ferrovie dello Stato Italiane SpA από τον Έλληνα πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και τον Ιταλό ομόλογό του.
Το ΤΑΙΠΕΔ έχει ήδη μεταθέσει, στις 30 Ιουνίου, τις δεσμευτικές προσφορές για την ΕΕΣΣΤΥ, αλλά θα δώσει και νέα παράταση.
Υπενθυμίζεται ότι δικαίωμα κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών έχουν οι Ιταλοί της FS, οι οποίοι, μέχρι και πριν από μερικούς μήνες, θεωρούσαν την ΕΕΣΣΤΥ ως “μη ελκυστική” και οι Τσέχοι της Skoda.
Ο κύκλος εργασιών της ΕΕΣΣΤΥ ανήλθε, το 2015, στα 24,07 εκατ., έναντι 26,51 εκατ. το 2014 και οι καθαρές ζημιές στα 5,62 εκατ., έναντι 4,98 εκατ. το 2014.